اجتماعی

وضعیت اسفناک بیمارستان‌ها و نبودن تخت خالی / توصیه به برگزاری مجازی مراسم “محرم”

یکی از متخصصان بیماریهای عفونی وضعیت فعلی بیمارستانهای پنجمین قله کرونا را اسفناک توصیف کرد و گفت: باید توجه داشت که با افزایش پذیرش بیمارستانی ، متأسفانه مرگ و میر افزایش می یابد.

دکتر مسعود مردانی در گفت وگو با باراناخبر وی در مورد وضعیت کرونا در کشور گفت: در حال حاضر در پنجمین قله کووید -19 هستیم و وضعیت بیمارستان ها اسفناک است. یعنی تخت خالی نمی چسبد و به سختی پیدا می شود. ICU ها و ظرفیت پذیرش کامل است.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران این رابط بسیار زیاد است ، گفت: بنابراین متأسفانه میزان مرگ و میر همانطور که در آمار مشاهده می کنید در حال افزایش است ، لازم به ذکر است که با افزایش پذیرش بیمارستانی ، مرگ و میر نیز افزایش می یابد

مردان برای بسته شدن م thatثر که می تواند از گسترش سریع تاج در کشور جلوگیری کند ، گفتند: اگر یک تعطیلات مانند شش روزی باشد که اخیراً بسته شده است ، حتی یک ریال هم ارزش آن را ندارد و نه تنها میزان انتقال بیماری را کاهش نمی دهد ، بلکه حتی میزان انتقال بیماری را نیز افزایش می دهد. چون همه چیز باز است و راه ها باز است و سفر تمام شده است.

وی گفت: “مسدود کردن به این معنی است که همه چیز در جامعه باید واقعاً بسته شود.” در صورت تعطیلی ، قوانین سختگیرانه و سختگیرانه باید اعمال شود.

مردانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و احتمال برخی تجمعات در عزاداری گفت: امیدوارم عزاداری همه عزیزان در ایام محرم مورد قبول خداوند قرار گیرد اما در این ایام باید به دستورات وزارت بهداشت احترام گذاشته شود. “در چنین شرایطی تجمعات و مراسم عزاداری و مراسم عزاداری نباید برگزار شود. همچنین ایستگاه های صلواتی نباید برپا شود.

وی تاکید کرد: توصیه ما این است که مردم عزاداری خود را به صورت مجازی نگه دارند یا آن را در تلویزیون تماشا کنند تا بیماری گسترش پیدا نکند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا