اجتماعی

وزیر کشور: در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت

وزیر کشور با بیان اینکه شاهد مدیریت موفق مسئولان استانی در بارش شدید برف بوده ایم، گفت: با تلاش همه دستگاه ها هیچ مشکلی در زمینه قطعی برق، آب و گاز در استان اردبیل نداشته ایم.

به گزارش باراناخبر، دکتر احمد وحیدی در جلسه ستاد هماهنگی پیشگیری و هماهنگی استان اردبیل با بیان اینکه باید از بارندگی های اخیر در کشور بهترین استفاده را ببریم، تصریح کرد: واقعیت این است که مشکل کم آبی در کشور به دلیل خشکسالی هاست. آخرین بار بوده است، بنابراین بارش برف و باران شدید در کشور امیدوار کننده است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به فضل و اندیشه خداوند باران رحمت کشور را فرا گرفت، گفت: در شرایطی که برف و باران کشور را فرا گرفت؛ در شرایطی که بارش برف و باران کشور را فرا گرفت؛ در شرایطی که برف و بارون کشور را فراگرفته است. این نگرانی وجود داشت که برق، آب و گاز استان های برفگیر قطع شود که با تلاش و روحیه جهادی عملا مدیریت شد.

وی با بیان اینکه بارش برف سنگین اخیر در استان اردبیل طی یک دهه گذشته بی سابقه بوده است، تصریح کرد: با تلاش همه دستگاه های خدمات رسان اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی، ارتش، سپاه، راه اورژانس استان و… آژانس ها، فرآیند خدمات. به آرامی پیش رفت

وحیدی گفت: در همین مدت برف سنگین در استان اردبیل غذای گرم بین هموطنان گرفتار برف و طوفان شدید توزیع شد و این نشان دهنده روحیه عمومی و حضور در عرصه خدمت رسانی به مردم مسئول در استان است. و راه های روستایی استان باز است و خوشبختانه مشکلی در منطقه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در مواقع و شرایطی که دچار بارش شدید برف و باران هستیم نیاز به کمک موثر عزیزان داریم، گفت: به حق در مدیریت برف سنگین در استان شاهد حمایت خوبی از سوی مردم بودیم و . باید این روحیه همدلی را نشان دهد و همکاری همیشه ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور تصریح کرد: مدیریت موفق برف سنگین در استان اردبیل و سایر استان های کشور نیز نوعی آموزش و مانور است و باید ذخایر و تجربیات خود را در کنترل بحران های طبیعی کشور ارتقا دهیم.

وی افزود: توزیع 15 هزار تن نمک و ماسه گام بزرگی بود که در مدیریت برف سنگین شاهد بودیم.

وحیدی همچنین گفت: با تاکید بر اینکه باید از تجربیات و اقدامات به عنوان یک دستاورد بزرگ برای انجام کارهای بزرگ و رفع مشکلات مردم استفاده کرد، تاکید کرد: توسعه و آبادانی استان در گرو همین حساسیت و همکاری تنگاتنگ مردم با قدرت و این جریان است. باید ادامه یابد.

وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نیازهای استان در زمینه ماشین آلات سنگین، آمبولانس های ضروری و سایر نیازهای استان در حال بررسی است و اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرگزاری صدا و سیما، وی در پایان گفت: همواره باید آمادگی خوبی در کشور به ویژه استان هایی که با بارش برف و باران شدید مواجه هستند، وجود داشته باشد. باشد و نگذار باران رحمت الهی برای مردم دردسر ایجاد کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا