عمومیکسب و کار برتر ایرانی

همه چیز درباره اجاره ویلچر پله رو برقی

صندلی پله پیما کوشا بهترین انتخاب برای حرکت در پله ها جهت ساختمانهای دوبلکس ، دو طبقه یا تریبلکس، درمانگاهها ، مطب ها، ارتوپدی ها ، ورودی ساختمانهای اداری و غیره می باشد که امکان اجرائ آسانسور را ندارند. این مدل از بالابر ویلچر در قسمت راه پله ساختمان مسکونی، ساختمان تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات و اماکن عمومی نصب می شود تا امکان بالا رفتن از پله برای فرد معلول یا کم توان به راحتی فراهم شود . ویلچر پله رو به کاربر کمک می کنند تا به اجسامی که در ارتفاع بالا قرار دارند، دسترسی داشته باشند. بالابر ویلچر اتوبوس وسیله ای است که کمک میکند افراد معلول و کم توان بتوانند به راحتی از اتوبوس استفاده کنند . بالابر ویلچر : این محصول در حالت بدون استفاده 30 سانتی متر و در حالت استفاده 110 سانتی متر از فضای راه پله را اشغال میکند . استفاده از باطری در زمان قطع برق.

راه اندازی توسط برق تکفاز. ویلچرهای بالابر دارای انواع مختلفی از جمله بالابر های اتوبوس، بالابر های راه پله، بالابر های هیدرولیک، بالابر های خودروی معلولین میباشد. بالابر خانگی عنکبوتی دارای یک اتاقک محکم می باشد که مقاومت بسیار بالایی را در برابر هر گونه رطوبت، زلزله یا آتش سوزی دارد. مهدی قایدی همان استعداد ناب و تکنیکی است که یک ایرانی از فوتبالیست مدنظر خود میخواهد اما او کجاست؟ برای مکان هایی که امکان نصب آسانسور وجود ندارد این محصول بسیار کاربردی است. بالابر های خانگی برای جا به جایی اشخاص و یا اجسام مابین طبقات رستوران ها و خانه ها و فروشگاه هایی که توانایی نصب آسانسور را ندارند بسیار کاربردی است. بالابر نفر صندلی : این مدل دارای یک صندلی برای نشستن می باشد، برای افرادی که کمر درد و پا درد دارند و استفاده از پله برا آنها دشوار است کاربرد دارد . این محصولات عمده نیز دارای دریافت استاندارد ایمنی عمومی الکتریکی می باشد که زیر نظر تائیدیه وزارت بهداشت و دارای اهمیت زیادی است. همچنین قدرت موتور سه فاز بیشتر از موتور تک فاز است و در نتیجه میتوان بالابر هیدرولیکی با ظرفیت بالاتری طراحی و اجرا کرد. در ادامه بیشتر به این محصول و کاربردهای آن میپردازیم.

ویلچر پله رو
ویلچر پله رو

نوع اول به دلیل این که ساختاری ساده دارند از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار می باشند. قیمت این گونه از محصولات عمده بستگی به نوع ساختار پیچیده و حساس آنها و نیز به دلیل ماهیت تولیدی شان از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشند. در اینجا پنج روش بسیار کاربردی وجود دارد که یک هوم لیفت می تواند به ویلا یا منزل شما سود برساند. اما هز کدام از این ویلچر ها دارای ساختار خاص خودشان هستند و برای تردد در راه پله از یک روش و سبک خاص خودشان استفاده می کنند. این مدل از ویلچر بر ، قابلیت نصب بر روی سقف ماشین یا صندوق عقب را دارد ، بگونه ای که آسیبی به ماشین وارد نمیکند . و در صندوق عقب اکثر ماشین ها جا می شود. امروزه اکثر مردم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده میکنند . برای مثال برخی از افراد سودجود از لوله گاز به عنوان شفت جک استفاده می کنند و در نهایت بالابر هیدرولیکی ارزان اما بی کیفیت به مشتری تحویل می دهند. 6. برای نصب بالابر هیدرولیکی در فضای بیرونی، حتما باید دور تا دور استراکچر بالابر محصور گردد و اگر فضای کافی وجود نداشته باشد می توان از استراکچر چهار گوشه فلزی استفاده نمود.

بالابرهای هیدرولیکی از نظر امنیت در مقایسه با سایر بالابرها در سطح بالایی هستند. با توجه به ویژگی هایی که دارند بسته به نیاز مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرند. به گزارش خبرگزاری دانا، سولماز علیزادگان، نائب رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با مهر گفت: در ویلچر برقی پله رو یک بالابر به کاربرده شده که می تواند فرد معلول را از پله ها به راحتی جابجا کند. ویلچر بر راه پله دارای انواع مختلفی از جمله بالابر نفر ایستاده، بالابر نفر خانگی، بالابر صندلی دار، بالابر ویلچر می باشد. ویلچر برقی پله رو، خود دارای انواع مختلف دیگری می باشد که شامل: ویلچر پله رو، حرفه ای و خاص می باشند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای افراد ناتوان اهمیت زیادی را دارا می باشند. هنگامی که شخص بخواهد از ماشین پیاده یا سوار شود ویلچر را بر روی بالابر قرار داده و بالابر آن را به داخل جعبه حمل میکند یا از داخل جعبه بیرون می آورد. عدم نیاز به ساخت اتاقک برای موتور خانه از دیگر ویژگی های بالابر خانگی است. برای استفاده کافیست صفحه ای که برای ایستادن تعبیه شده است را باز کنید.

دکمه بازگشت به بالا