عمومیکسب و کار برتر ایرانی

شیر برقی هانتر 2 اینچ

شیر برقی 2 اینچی هانتر یکی از پرکاربردترین سایزهای شیر برقی است. این شیر از فناوری الکترو هیدرولیک برای خاموش کردن و جاری شدن سیال استفاده می کند. شرکت هانتر با سابقه طولانی در تولید تجهیزات آب به ویژه آبیاری اتوماتیک و فضای سبز توانسته با تولید شیرهای برقی سایز 2 و 3 اینچ بازارهای زیادی را تحت پوشش قرار دهد. این شیرها از سیم کشی مشابه سایر شیرهای هانتر استفاده می کنند، بنابراین می توان بدون نیاز به برد مدار مرکزی به تمام تایمینگ های هانتر متصل شد.

استفاده از جریان متناوب 24 ولت در عملکرد شیرهای برقی هانتر خطر برق گرفتگی را کاهش می دهد. همچنین بدنه پلیمری این شیر امکان رسوب و گرفتگی را کاهش می دهد.

مشخصات شیر ​​برقی هانتر PGV201

ورودی و خروجی: ورودی و خروجی این شیر ایزوله ۲ اینچ (۶۳ میلی متر) می باشد. به این معنی که لوله های ورودی و خروجی باید در این اندازه باشند.

دبی: دبی این شیر برقی 5 تا 34 متر مکعب در ساعت می باشد. جریان به مقدار آب عبوری از شیر اشاره دارد و این بازه نشان می دهد که شیر در واحد زمان چقدر آب می تواند عبور دهد.

ابعاد: این شیر برقی بیش از 20 سانتی متر ارتفاع، 17 سانتی متر طول و 13 سانتی متر عرض دارد. این ابعاد نشان می دهد که شیر برقی هانتر PGV201 به چه مقدار فضای در سیستم آبیاری شما نیاز دارد.

محدوده فشار: محدوده فشار قابل قبول برای این شیر برقی 15 تا 105 متر می باشد. این بدان معنی است که شیر برقی می تواند با فشار آب در این منطقه کار کند.

منبع تغذیه: این شیر برقی از منبع تغذیه 24AC استفاده می کند. این بدان معناست که برق مورد نیاز برای کار 24 ولت DC است.

حداکثر دمای آب: این شیر برقی هانتر قادر است با آب با دمای 66 درجه سانتیگراد کار کند. این حداکثر دما نشان می دهد که می توان از شیر برقی Hunter PGV201 در دماهای بالا استفاده کرد.


صفت

ساخته شده از پلیمر سخت، می تواند فشار تا 10.5 بار را تحمل کند.

ورودی و خروجی ساده و روان هستند

قابلیت کنترل دستی شیر

قابل تجهیز به ACCU-Set (تنظیم فشار خروجی شیر برقی)

فشار کاری 1.5 – 10 بار (حداقل فشار باید 15 بار باشد)

قابلیت کار با مگنت هانتر DC (با استفاده از تایمر گره)

شیر برقی 24 ولت (24 VAC) AC

شدت جریان 370 میلی آمپر است

به طور کلی از ژنراتور هانتر در سیستم های آبیاری و مناطق سبز و در تمامی مناطقی که زمان آبیاری مهم است و نیاز به بسته شدن و جاری شدن آب است استفاده می شود. جایگزینی سیستم های الکترونیکی به جای کنترل انسانی، علاوه بر کاهش خطر خطای انسانی، راندمان آبیاری را افزایش می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که این لوله ها به خوبی به سیستم آبپاش مخفی هانتر و کنترلر هانتر متصل هستند، در سیستم های آبیاری آبگرم به ویژه زمین های بازی و زمین های گلف کاربرد فراوانی دارند.

دکمه بازگشت به بالا