کسب و کار برتر ایرانی

نکات مهم در خرید ورق استیل دکوراتیو

نکات مهم در خرید ورق استیل دکوراتیو

ورق فلزی در دو نوع صنعتی و تزئینی تولید و در بازار موجود می باشد. در ابتدای راهنمای خرید ورق فلزی، به بررسی این ورق ها، آلیاژهای مربوطه و موارد استفاده هر کدام خواهیم پرداخت. با مهفا همراه باشید.

ورق فولادی ضد زنگ به دلیل مقاومت در برابر خوردگی یکی از پرکاربردترین ورق های مهندسی می باشد. مقدار کمی کروم، مثلاً 5 درصد، مقاومت به خوردگی فولاد را افزایش می دهد، اما برای به دست آوردن صفحه فولادی ضد زنگ، حداقل 10.5 درصد کروم مورد نیاز است.

304: ذخیره آب سخت، هوای فشرده، تجهیزات و ماشین آلات.

316: سیستم های تانک، صنایع پزشکی، غذایی و شیمیایی.

317: برای مخازن آب دریا.

ورق های فولادی صنعتی در بازار ایران شامل دسته های زیر می باشد:

این آلیاژها بسته به ضخامت مورد استفاده به صورت کویل یا ورق موجود می باشند. این ورق ها در دو لایه (2 بار پولیش شده) و یک لایه (فقط اسیدشویی) موجود هستند که به همه آنها مات می گویند.

رول ها معمولاً در عرض های 1/22، 1/25، 1/5 و 2 متری موجود هستند. بسته به ضخامت ورق، وزن آن بین 2.5 تا 10 تن است.

در آلیاژهای 301، 304، 316 که چکش خوار و نرم هستند برای ساخت ابزار مخصوص مثلا ماهیگیری برای ساخت ماشین آلات آرد. آنها در 0.05-1 میلیون در دسترس هستند رول با عرض 20، 30 و 40 سانتی متر

ورق ها یا بافته می شوند (برش کارخانه) یا برش (برش کارخانه). ابعاد کلی آن در زیر نشان داده شده است (تمام واحدها بر حسب متر).

۶ * ۲، ۶ * ۱.۵، ۳ * ۱/۵، ۲/۵ * ۱.۲۵، ۱ * ۲، ۲/۴۴ * ۱/۲۲

آلیاژ 420 که عمدتاً در ساخت چاقو استفاده می شود. به طور عمده در ورق های 2*1 و 1.25×2.5 با ضخامت 1.5 تا 4 میلی متر در بازار ایران و عمدتاً از چین و هند موجود می باشند. و وارد تایوان شد

در راهنمای خرید فلزات زیر 430 ورق آلیاژی در ضخامت های 0.5 تا 15 میل را ارائه می دهیم که عمدتاً برای سازه های خودرویی که در معرض رطوبت نیستند و عمدتاً از چین و هند وارد می شوند استفاده می شود.

ورق 304، 304 و 316 لیتر در ضخامت 0.5 تا 70 میل، ورق و کلاف (از 0.5 تا 12 میلی متر ضخامت)، عمدتاً در چین (کارخانه تیسکو)، کره جنوبی (POSCO)، هند (Jindel) تولید می شود. اسپانیا (Acerinox) و آفریقای جنوبی (Colombes). آلیاژهای 304 و 304L برای ماشین آلات صنعتی، مخازن آب و مخازن پتروشیمی و غیر زیست محیطی استفاده می شود، در حالی که 316L عمدتا در مخازن پتروشیمی و اسید استفاده می شود.

آلیاژ 321 به دلیل وجود تیتانیوم از مقاومت خوبی در برابر خوردگی و سایش برخوردار است، بنابراین در اگزوزهای خودروهای سنگین و دیزلی، سوپرهیترها، دیگ های ریخته گری و سایر کاربردها استفاده می شود. با ضخامت 0.5 تا 60 میلی متر در بازار ایران عرضه می شود.

آلیاژ 309S, 310S, 4841 عمدتاً در بازار ایران به صورت دیواره یا سینی کوره در صنعت سیمان، فلز و پتروشیمی با ضخامت 0.8 تا 70 میلی متر (رول از 0.8 تا 0.8 میلی متر) استفاده می شود. . در 10 مایل) و مقالات، به ویژه از کشورهای هند (Jindel)، آفریقای جنوبی (کلمبوس)، اسپانیا (Acerinox)، فنلاند (Autocampo). فروش این اقلام به شرح زیر است: از هزار برگ تا کمتر از 1 تن برگ و با کیفیت بالا و به مقدار زیاد در هر کیلوگرم.

بازرسی ورق فلزی تزئینی

این نوع اغلب در صورت استفاده می شود، تولید لوازم آرایشی و لوازم آشپزخانه، بشقاب را می توان به دو نوع کلی تقسیم کرد که شامل موارد زیر می شود:

گروه اول: برگ های براق و براق.

گروه دوم: برگه های رنگی و چاپی.

صفحات براق

این تیغه ها در آلیاژهای 201، 430 و 304 موجود می باشند. در ضخامت های 0.3 تا 2 میلی متر و به صورت ورق یا برش و رول شده در بازار موجود می باشند.

ابعاد استاندارد آنها 1*2، 2/44*1/2، 2/5*1/25 متر و عرض 1، 1/22 و 1/25 می باشد.

کاغذ براق ممکن است به صورت رول بدون پوشش و پارچه PVC در دسترس نباشد. ورق ها و رول ها با PVC پوشیده شده اند.

نکات مهم در خرید ورق استیل دکوراتیو
نکات مهم در خرید ورق استیل دکوراتیو

کاغذ رنگی و طرح دار

این نوع پوشش عمدتاً برای گنبدها و تابلوهای مساجد کاربرد دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، آلیاژهای وارداتی 201، 430 و 304 0.5 1.5 میلی متر در اندازه های استاندارد 1.22 x 2.44 متر هستند.

به عنوان مثال از این گروه می توان انواع شیشه (شیشه نقره ای و طلایی) و ورق های طرح دار (گندمی و طرح دار) را فهرست کرد. توجه داشته باشید که اکثر کشورهای صادر کننده این پلاک ها از کشورهای تایوان و چین به ایران بوده و این محصول به صورت پلاکی به فروش می رسد.

آنچه باید قبل از خرید اینترنتی ورق استیل بدانید

در راهنمای خرید ورق فلزی زیر به نحوه خرید اینترنتی این محصول فلزی می پردازیم. قبل از انجام معامله، متخصص مربوطه یک پیش فاکتور با اطلاعات دقیق خرید تهیه و برای مشتری ارسال می کند. پس از تایید پیش فاکتور بعدی توسط مشتری، کارشناس فولاد پیش فاکتور بعدی را برای مشتری ارسال می کند که شامل اطلاعاتی مانند محل بارگیری، روش پرداخت و زمان بارگیری است. باید محل دانلود، زمان دانلود مشخص شود. و روش پرداخت

در جاهایی که ورق های فولادی صنعتی و تزئینی وارد می شود، معمولاً از بندر تهران و بندرعباس حمل می شود.

بارگیری پالت های فولادی و صنعتی معمولاً توسط لیفتراک انجام می شود، اما گاهی اوقات ممکن است محصولات روی پالت باشند، بنابراین برای تخلیه آنها از جرثقیل سقفی استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا