ورزشی

نقل و انتقالات نهایی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به تصویب رسیده است – خبرگزاری مل | اخبار ایران و جهان



به گزارش آژانس خبری مایر ، نخستین جلسه هیات مدیره شرکت دولتی امروز ظهر امروز در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد. وزیر اقتصاد ، ورزش ، جوانان و عدالت ، رئیس سازمان خصوصی سازی و نمایندگان اتاق بازرگانی و بورس کالا شرکت کردند. . اجرای پیشنهادی انتقال نهایی باشگاه های استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی سازی در سال 1399 مورد بحث و تصویب قرار گرفت.

در ابتدای جلسه ، رئیس سازمان خصوصی سازی و وزیر ورزش و جوانان از اقدامات صورت گرفته در این زمینه در سال 2009 از جمله حسابرسی در سال قبل و برگزاری جلسات دو باشگاه برای تعیین دارایی ها و دارایی های مختلف و توزیع نهایی گزارش دادند. دو استادیوم در فاشفر. با کیفیت بالا آنها این دو باشگاه را معرفی کردند ، مطالبات مالیاتی خود را روشن کردند و بسیاری از دعاوی را در سال 2009 حل کردند.

وزیر امور اقتصادی دژپسند با قدردانی و تشکر از وزارت ورزش و جوانان و سازمانهای خصوصی و بورس کالا برای اقدامات انجام شده در زمان خصوصی سازی دو باشگاه در سال 2009 ، ضمن تأکید بر واگذاری هرچه سریعتر این مبلمان در اولین فرصت در نیمه اول سال 1399 کلوپ وی دستورات لازم را به کلیه ادارات مربوط صادر كرد تا اقدامات قانونی و اداری را انجام دهند.

پس از این جلسه ، سازمان خصوصی سازی برنامه های اجرای دو مرحله واگذاری دو باشگاه را ترسیم کرد و آنها را به این جلسه ارسال کرد که به تصویب کمیته عالی سطح شرکت های دولتی واگذار شد. در این جلسه مقرر شد همه اعضا تمام تلاش خود را برای انتقال هرچه سریعتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در اسرع وقت در سال 1399 انجام دهند. انجام بیا


انتشارات سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا