مهمترین ویژگی های یک سرویس چاقو مناسب

سرویس چاقو 6 پارچه باریکو 

این سرویس چاقو کاراجا 6 پارچه است و شامل 5 عدد چاقو در سایز های مختلف که هر یک برای یک نوع برش خاص در نظر گرفته شده است، می باشد. این سرویس از چاقو هایی با جنس استیل با روکش نچسب و دسته های سیلیکونی رنگی که هر چاقو رنگی مختص به خود را دارد و زیبایی این سرویس را دو چندان کرده است. پایه ی این سرویس از جنس اکرلیک در پنج رنگ متفاوت در نظر گرفته شده است که در داخل این پایه تعداد زیادی رشته های پلاستیکی گذاشته شده و در هر قسمتی میتوان کارد ها را قرار داد و هیچگونه آسیبی و خطی به بدنه ی پایه وارد نمیشود.

این سرویس شامل :

 دارای تیغه‌های استیل با روکش نچسب

 طول تیغه‌ی چاقوی سانتوکو 18 سانتی‌متر (سبز)

 طول تیغه‌ی چاقوی سرآشپز 20 سانتی‌متر (آبی)

 طول تیغه‌ی چاقوی مخصوص برش 20 سانتی‌متر (نارنجی)

 طول تیغه‌ی چاقوی برش 12.5 سانتی‌متر (سرخابی)

طول تیغه‌ی چاقوی همه کاره 9.5 سانتی‌متر (صورتی)

 دارای یک استند از جنس پلاستیک به ابعاد 16 × 22.5 سانتی‌متر

جهت خرید و آگاهی از آخرین قیمت های محصولات کاراجا در ایران می توانید بدون واسطه با وارد کنندگان این برند مرغوب با شماره تماس 09144852329 در ارتباط باشید.

سرویس چاقو  8 پارچه یونیک 

یونیک برندی شناخته شده در زمینه لوازم آشپزخانه در ایران می باشد که در چندین سال اخیر مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است .این شرکت که محصولات خود را تحت لیسانس کشور انگلیس در چین تولید میکند ، سعی کرده است تا با طراحی مدرن و مورد نیاز خانواده ها و با بهترین کیفیت ممکن ، تولیدات خود را روانه بازار کند . از جمله مهم ترین ویژگی شرکت یونیک ، قیمت مناسب در مقایسه با برند های کرکماز و زولینگن و … و همچنین خدمات پس از فروش مناسب در ایران اشاره کرد.

انواع مختلفی از کارد ها یرای استفاده های مختلف ساخته شده اند؛ با اینکه کار همه آنها برش است، بسته به کاربرد و محل استفاده اشکال گوناگونی دارند. برای مثال خرد کردن تکه های گوشت با کارد مخصوص میوه خوری گرچه ممکن است اما کار دشوار و وقت گیری است. وجود چند نوع مختلف کارد و چاقو در آشپزخانه موجب سرعت بخشیدن به کار و لذت بردن از آشپزی میشود.

محصول فوق شامل 7 عدد ابزار حرفه ای آشپزی از جنس استیل ضد زنگ و با دوام است. از طرفی محصولات یونیک همیشه از بهترین کیفیت ساخت در کنار زیبایی برخوردار بوده اند. این سرویس با 4 مدل دسته مختلف عرضه میشود که تیغه تمام این مدل ها از کیفیت یکسانی برخوردار اند.

این سرویس شامل :

 یک پایه گردان از جنس استیل به ارتفاع 23، قطر 15.5 سانتی‌متر

 یک قیچی به طول 17 سانتی‌متر

 یک ساطور به طول 30.5 سانتی‌متر

 یک چاقو برش به طول 34.5 سانتی‌متر

 یک چاقو برش به طول 20.5 سانتی‌متر

 یک چاقو سرآشپز به طول 33.5 سانتی‌متر

 یک چاقوتیزکن به قطر 6 میلی متر

 یک پوست کن به طول 17 سانتی متر

سرویس 8 پارچه اروم کاراجا

اروم کاراجا، برندی با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران است. محصولات آشپزخانه کاراجا از جمله انواع سرویس قاشق و چنگال، سرویس قابلمه، ابزار ها و … می باشد. که دارای کیفیت بسیار بالاست. برند کاراجا یک برند ثبت شده ترکیه  است که داخل ترکیه تولید میشود.کاراجا یکی از برند های رقیب شرکت یونیک است، که محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی داخل بازار عرضه میدارد.

این سرویس متشکل از 7 ابزار به همراه یک استند برای قرار دادن آنهاست. در این ست تیغه و دسته چاقو ها به صورت یک تکه ساخته شده اند تا امکان شکستن دسته وجود نداشته باشد. تیغه از جنس فولاد کربن دار و دارای قابلیت ارتجاعی است تا از شکسته شدن جلوگیری کند.

لیست قیمت محصولات در ترب 

این سرویس شامل :

4 عدد چاقو ، 1 عدد ساطور ، 1 عدد قیچی و یک عدد سوهان برای تیز کردن چاقو ها می باشد و همچنین دارای یک استند چرخشی برای قرار دادن ابزار ها بر روی آن است

دکمه بازگشت به بالا