عمومیکسب و کار برتر ایرانی

معرفی 10 پرینتر چندکاره برتر خانگی

یکی از وسایلی که باید در خانه داشته باشیم پرینتر است؛ چرا که به دلایل مختلف ممکن است نیاز به چاپ مدارک و اسناد داشته باشیم و برخی از افراد به دلیل شغل خود نیاز زیادی به چاپ دارند و برای این دسته از افراد پرینتر به یک محصول بسیار واجب تبدیل می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به سراغ بهترین پرینترهای خانگی برویم و مدل‌های جذاب برای خرید را به شما معرفی کنیم.

بهترين پرينترهاي خانگي

پرینترهای خانگی در مقایسه با مدل‌های اداری اندازه کوچک‌تر و البته قیمت کمتری دارند و تعداد چاپ نسبتا کم ساخته شده‌اند. در ادامه لیست بهترین پرینتر های خانگی از قیمت کم به زیاد مرتب شده‌اند. براساس لیست تهیه شده شما قادر خواهید بود بهترین دستگاه پرینتر برای خانه خود را به راحتی پیدا کنید.

هنگام استفاده از این پرینتر می‌توانید به راحتی متوجه رزولوشن 600×2400 dpi هنگام چاپ بشوید و از این کیفیت چاپ به بهترین نحو استفاده کنید. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید پرینتر لیزری کانن مدل ایمیج کلس LBP6030w این است که قابلیت اتصال به شبکه وای فای را دارد و از این طریق می‌توانید راحت‌تر از قبل بدون نیاز به کابل به پرینتر متصل شوید و فایل‌ها را پرینت بگیرید.

پرینتر کانن i-Sensys LBP6030B لیزری

اگر با پرینترهای جوهرافشان و لیزری آشنایی داشته باشید می‌دانید که پرینترهای لیزری با مشکل خشک شدن جوهر مواجه نمی‌شوند و در طولانی مدت نیز هزینه چاپ پایین‌تری دارند و به این جهت انتخاب بسیار خوب و جذابی هستند. این پرینتر از برند کانن لیزری است و فقط می‌تواند به صورت تک رنگ محتوا را چاپ کند.

این پرینتر خانگی می‌تواند در هر دقیقه 18 چاپ را انجام دهد و توان کار ماهانه آن نیز به 5000 برگه می‌رسد. این یعنی شما می‌توانید به صورت روزانه بیش از 150 برگه با این محصول چاپ کنید و برای کاربرانی که استفاده خانگی نسبتا زیادی دارند این موضوع می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد. این دستگاه 5 کیلوگرمی ابعاد جمع و جوری دارد و از رزولوشن 600 در 600 استفاده می‌کند.

این پرینتر لیزری از برند بسیار مشهور و موفق hp است. برند اچ پی در زمینه تولید بهترین پرینتر خانگی و اداری بدون شک جزو یکی از بهترین برندهای جهان است و محصولات آن کیفیت و کارایی بسیار خوبی دارند. قیمت این پرینتر با مدل قبلی یکسان است اما این محصول اندازه کوچک‌تر و وزن کمتری دارد و می‌تواند تا 20 برگه را در دقیقه چاپ کند.

در نظر داشته باشید که توان کار ماهانه به نوعی حداکثر توان یک پرینتر است و شرکت‌ها توصیه می‌کنند که با یک پرینتر میزان مشخصی چاپ انجام دهید تا طول عمر آن‌ها افزایش پیدا کند.

پرینتر سامسونگ Xpress M2020 لیزری

پرینتر کانن i-Sensys LBP6030W لیزری

اولین تفاوت این پرینتر با مدل‌های قبلی موجود در لیست بهترین پرینترهای خانگی 2023 این است که این محصول از وای فای پشتیبانی می‌کند. این یعنی با متصل کردن پرینتر به یک وای فای یکسان با لپ تاپ می‌توانید بدون نیاز به سیم و به راحتی محتوای مورد نظر خود را چاپ کنید. این ویژگی‌ باعث می‌شود راحتی کار با پرینتر بسیار بیشتر شود و حتی بتوانید با محصولات دیگر نیز به پرینتر متصل شوید.

این چاپگر 5 کیلوگرمی سرعت چاپی معادل با 18 چاپ در دقیقه دارد و توان کار ماهانه آن به 5000 عدد می‌رسد. رزولوشن این پرینتر برابر با 600 در 2400 است و فقط می‌تواند چاپ‌های تک رو و تک رنگ انجام دهد و از این نظر شرایط مشابهی مانند مدل‌های قبلی دارد.

اگر برند اچ پی را برای خرید پرینتر ترجیح می‌دهید و از سوی دیگر به مدلی نیاز دارید که به وای فای متصل شود و در عین حال قیمت پایینی داشته باشد این محصول می‌تواند به نیاز شما به طور کامل پاسخ دهد.

این مدل که از رزولوشن 1200 در 1200 استفاده می‌کند یکی از بهترین چاپگر خانگی به شمار می‌رود و سرعت چاپی برابر با 20 برگه در دقیقه دارد و به توصیه سازنده نباید در ماه بیشتر از 100 تا 1500 برگ را با آن چاپ کنید. البته این حداکثر توان دستگاه نیست ولی برای حفظ سلامت در طولانی مدت بهتر است میزان چاپ خود را در این محدوده نگه دارید.

پرینتر اپسون L3110 جوهر افشان چندکاره

پرینتر اپسون L3110 اولین پرینتر جوهرافشان لیست است که قطعا جزو بهترین پرینترهای سه کاره خانگی نیز قرار می‌گیرد. این محصول می‌تواند محتوای مورد نظر شما را به صورت رنگی چاپ کند و سرعت چاپ رنگی آن به 5 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید به 10 صفحه در دقیقه می‌رسد. به طور کلی برای چاپ یک عکس 10 در 15 باید حدود 70 ثانیه منتظر باشید.

رزولوشن این پرینتر جذاب برابر با 1400 در 5760 است و توان ماهانه این مدل برای چاپ سیاه و سفید به 8100 و برای چاپ رنگی به 6500 عدد می‌رسد. این دستگاه که کمتر از 4 کیلوگرم وزن دارد به غیر از چاپ می‌تواند نقش کپی و اسکن را نیز برعهده بگیرد و به همین دلیل هم آن را جزو بهترین پرینتر رنگی خانگی چند کاره می‌دانیم.

اگر پرینت رنگی برای شما اهمیت ندارد و از طرفی ترجیح می‌دهید که پرینتر لیزری خریداری کنید به جای مدل بالا به سراغ این محصول از کانن بروید. این پرینتر هم می‌تواند سه نقش پرینت، کپی و اسکن را انجام دهد و توان ماهانه آن به 8000 برگ می‌رسد. این محصول نسبتا ابعاد بزرگی دارد و وزن آن بیشتر از 8 کیلوگرم است، یعنی دقیقا دو برابر مدل قبلی!

رزولوشن در نظر گرفته شده برای کپی در این دستگاه برابر با 400 در 600، برای پرینت 600 در 600 و برای اسکن 600 در 600 است و این مدل می‌توانید در دقیقه تا 18 برگه چاپ کند. کانن توصیه کرده در ماه بیشتر از 250 تا 1000 چاپ با این محصول انجام ندهید تا این پرینتر بتواند مدت طولانی به کار خود ادامه دهد. این مدل را می‌توانیم جزو بهترین پرینترهای چند کاره خانگی در نظر بگیریم و اگر به پرینتر لیزری چند کاره نیاز داآیا شما هم به دنبال بهترین چاپگر خانگی هستید و بین برندها و مدل‌های مختلف سردرگم شده‌اید؟

جای نگرانی نیست! ما در این بخش علاوه بر راهنمای خرید تخصصی چاپگر (Printer)، به سوالاتی مانند بهترین پرینترهای خانگی کدامند؟ پرینتر لیزری بهتر است یا جوهر افشان؟ بهترین مارک پرینتر خانگی کدام است؟ دستگاه چاپ چند کار یا تک کاره؟ پاسخ می‌دهیم. کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین پرینترهای خانگی چند کاره و تک کاره بازار کدام است؟

در این بخش چند مدل از چاپگرهای مناسب برای مصارف خانگی را به شما معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که مدل‌های ابتدایی این لیست، برای کاربران پرمصرف‌تر توصیه می‌شوند.

۱. پرینتر چند کاره لیزری برادر مدل DCP-L2540DW (مناسب کاربران پرمصرف خانگی)

کیفیت بالای اسکنر، ۳۲ مگابایت حافظه، امکان چاپ دورو و پشتیبانی از درگاه Hi-speed USB 2.0 و اترنت (Ethernet) از ویژگی‌های بهترین پرینتر خانگی وای فای دار برادر است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به قابلیت اتصال وای‌فای آن اشاره کرد که باعث شده است تا بتوان به‌راحتی از دستگاه‌های مختلف دستور پرینت را ارسال کرد.

این پرینتر لیزری خانگی چند کاره از نظر سرعت عملکرد و کیفیت چاپ به‌گونه‌ای است که به‌آسانی می‌توانید بین ۲۵۰ الی ۲۰۰۰ برگ در ماه کپی یا پرینت کنید. ازهمین‌رو، برای مصارف اداری، شرکت‌ها و کسب‌وکار‌های کوچک گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

مزایا:

  • طراحی زیبا و کاربرپسند
  • کیفیت بالای ساخت
  • مجهز به صفحه نمایش دوخطی 16 کاراکتری
  • قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم (WiFi)
  • تولیدشده توسط یکی از برندهای معتبر جهانی
  • جزو بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار
  • سرعت مناسب

معایب:

  • عدم پشتیبانی از امکان چاپ بدون حاشیه
  • نداشتن فکس

۲. پرینتر چندکاره لیزری خانگی کانن مدل i-SENSYS MF3010

چاپگر خانگی سری MF3010 یکی از پرینتر‌های چندکاره لیزری شرکت معروف کانن است که در میان محصولات هم‌رده خود فروش خوبی دارد. با خرید پرینتر خانگی i-SENSYS کانن سه کاربرد مختلف پرینت، اسکن و کپی با بهترین کیفیت در اختیار شما بوده و نیازی به پرداخت هزینه‌های جداگانه برای دسترسی به این امکانات ندارید. سرعت کپی این دستگاه تا 18 صفحه در دقیقه با رزولوشن 600 در 600 dpi بوده و حداکثر تعداد کپی (Multi Copy) آن تا 99 برگ خواهد بود.

این پرینتر با استفاده از فناوری چاپ تک‌رنگ سیاه‌وسفید، سرعت پرینت 18 برگ در دقیقه داشته و تنها با صرف 10 ثانیه برای اولین چاپ خروجی خود، یکی از پرینتر‌های پرسرعت خانگی محسوب می‌شود. ازاین‌رو، می‌توان این دستگاه را با سرعت و کیفیت بالای چاپ، محصولی مناسب برای مصارف خانگی و اداری در نظر گرفت. اسکنر این مدل از بهترین پرینتر سه کاره خانگی کانن، از ویژگی ارسال مستقیم فایل به ایمیل و اسکن اتوماتیک به تعداد حداکثر 10 برگ پشتیبانی می‌کند.

مزایا:

  • تعویض ساده کارتریج
  • کیفیت و سرعت بالای چاپ
  • پشتیبانی از پورت (USB 2.0)
  • مجهز به صفحه نمایش دوخطی

معایب:

  • عدم پشتیبانی از اتصال بی‌سیم (WiFi)
  • نداشتن قابلیت چاپ دورو

یکی از جدیدترین پرینتر‌های خانگی چندکاره بازار، پرینتر مدل 135w شرکت معروف HP است که از سه کاربرد پرینت، اسکن و کپی با بهترین کیفیت پشتیبانی می‌کند. درحقیقت، سرعت و کیفیت بالای چاپ این پرینتر آن را به انتخابی عالی برای استفاده در محیط‌های خانگی و اداری تبدیل کرده است.

مزایا:

  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با کارایی بی‌نظیر
  • جزو بهترین چاپگر خانگی بازار ایران
  • سرعت و کیفیت بالای چاپ برای مصارف خانگی
  • پشتیبانی از قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم

معایب:

  • نداشتن قابلیت چاپ دورو
  • عدم پشتیبانی از قابلیت عملیات فکس

ویژگی بی‌نظیر این سری از بهترین پرینتر لیزری خانگی، قابلیت چاپ بدون حاشیه است که می‌توانید فایل‌های خود را به‌صورت تمام صفحه چاپ کنید. با کمک نمایشگر LED و دکمه‌های تعبیه‌شده بر روی پرینتر، به‌آسانی عملیات کپی و اتصال بی‌سیم را مدیریت کرده یا دستگاه را روشن کنید. افرادی که در اداره یا خانه به چاپ اسناد و متون خود نیاز دارند، می توانند با آموزش پرینت گرفتن ، از پرینتر استفاده کنند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا