ورزشی

معرفی چهار تیم برتر مسابقات باشگاه‌های والیبال جهان/ هالک بانک – پروجا؛ بازی ستاره‌ها

تیم‌های پروجا ایتالیا، هالک بانک ترکیه، سانتوری ژاپن و میناس برزیل چهار تیم برتر مسابقات باشگاه‌های والیبال جهان هستند.

به گزارش باراناخبر، در روز سوم مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳، تیم والیبال هالک بانک به عنوان نماینده والیبال ترکیه به مصاف ساداکروزیرو، نماینده والیبال برزیل رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۰ هالک‌بانک همراه بود.

این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۸ بر ۲۶ به سود نماینده والیبال ترکیه به پایان رسید تا این تیم به جمع چهار تیم برتر مسابقات برسد.

در دیگر دیدارهای این مسابقات، احمد آباد نماینده هند به مصاف پروجا تیم قدرتمند ایتالیایی رفت که این بازی با پیروزی ۳ بر ۰ پروجا همراه بود. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۱ به سود نماینده والیبال ایتالیا به پایان رسید.

در گروه A این مسابقات، پروجا صدرنشین شد و میناس نماینده برزیل در رده دوم قرار گرفت تا این دو تیم به دور بعدی این مسابقات برسند. احمد آباد هند بدون پیروزی در رده سوم این مسابقات ایستاد و از رسیدن به دور بعدی بازماند.

در گروه B این مسابقات، سانتوری ژاپن در رده نخست ایستاد و هالک بانک در رده دوم قرار گرفت. ساداکروزیرو در رده سوم این رقابت قرار گرفت تا از صعود به دور بعدی این مسابقات باز بماند.

باتوجه به مشخص شدن چهره‌های تیم صعود کننده، در نیمه نهایی این مسابقات پروجا به مصاف هالک بانک خواهد رفت که این رقابت بسیار حساس دنبال خواهد شد. باید دید در این رقابت چه تیمی می‌تواند پیروز شود و به فینال این مسابقات برسد.

همچنین سانتوری ژاپن در جمع چهار تیم این رقابت‌ها به مصاف میناس نماینده برزیل خواهد رفت.

به گزارش باراناخبر، مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳ هجدهمین دوره این رقابت‌ها است که در هند برگزار می شود. این مسابقات از ۶ تا ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳ کار خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا