عمومی

مساله مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان – باراناخبر

سرانجام ، پس از 13 سال از نوشتن قانون مدیریت خدمات کشوری ، حقوق بازنشستگی متقلبانه که اکثر آنها وجود داشت و در تحقق و پیروزی انقلاب نقش داشت و در دفاع از استقلال جمهوری اسلامی مثر بود ایران و مبارزه با جدایی طلبان. دفاع مقدس در برابر دشمنان ایران و دشمنان انقلاب علی رغم حضورشان و نقش پررنگ تری در اینجا داشت و در همه موارد فوق با افتخار و استکبار بازنشسته شد و این حق و استحقاق از آن زمان سال 2007 و توسط دولت دکتر احمدی نژاد به دلیل کمبود یا کمبود منابع مالی در زمین مانده بود و با تلاش و همدلی همه پرداخت نشد ،
چه مقامات ارشد سیستم و
کدام تصمیم گیرندگان و تصمیم گیرندگان و مدیران ارشد
چه مدیران و مدیران میانی و
سازمان های بازنشستگی و مراکز بازنشستگی چیست و
سرانجام ، بازنشستگان منتخب ،
امسال پس از گذشت بیش از سیزده سال به حقوق بازنشسته داده شد و بخشی از مطالبات بازنشستگان به این دولت پرداخت شد.

البته این حقوق متناسب با وضعیت گران خرید کالاها و خدمات نیست ، اما تخصیص نزدیک به 20 هزار میلیارد دلار وام برای استحقاق بازنشسته ای که امضا و قدرت وی منقضی شده است و دیگر در دولت نیست. و پشت میز و قدرت بسیار خوب بود که همه این کارها به نوعی مورد رضایت خداوند با اراده و چشم انداز مثبت انجام شد.
در عین حال ، راه حل های ساده ای برای حل مشکل تورم و کاهش فشارهای ناشی از تورم و شروع رفاه نسبی و افزایش جدول بازنشستگی بدون تحمیل بار مالی بر دولت و صندوق های بازنشستگی وجود دارد.
وقتی با بازنشستگان صحبت می کنیم ، می گویم من 22 ساله بودم که پدر مرحومم ، کارمند ارشد راه آهن ، بازنشسته شد.

اولین بازنشستگی من استرس زندگی پدرم بالای 60 سال بود ، زیرا بخشی از حقوق و مزایای کار پدرش قطع شد ، اما نیازهای شش سرپرست خانوار پدرم کم نشد و فرزندان او جوان و جوان بودند تحت تعقیب ، و پدر بازنشسته من او در مشکلات بیشتر تحت ستم فرزندان خود قرار داشت و نمی توانست بله بگوید ، همانطور که در روزهای کاری خود گفت.

من همیشه به دوستانم گفته ام که مسئولان و کارمندان باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشند تا آنها بازنشسته را آینده خود بدانند و بدانند که بازنشستگی همان شتری است که در خانه هر کارمندی می ماند و کارمند امروز فردا بازنشسته است. هر نهالی که امروز بکارد فردا از میوه این نهال استفاده می کند و زیر سایه این نهال می نشیند.
بنابراین او باید منصفانه به خودش و آینده اش نگاه کند و برای آن اهداف و برنامه هایی تعیین کند.

نکته دیگر اینکه با توجه به توجه سیستم به سیستم و نظارت بر سلامت شهروندان ، امید به زندگی در طی چهل و یک یا دو سال انقلاب از 57 به 74 رسیده است ، یعنی چیزی حدود 17 سال به امید به زندگی شهروندان افزوده شده است. ایرانی. پیش بینی شده است که انشالله این سن امید در سال 1410 به حدود 80 سال می رسد. در تجزیه و تحلیل و تفسیر این تعداد ، باید گفت که درصد افراد بالای 60 سال در کشور به زندگی خوب خود ادامه می دهند و در سایه امنیت در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند. به همین دلیل ، مجلس ها و دولت ها باید در مورد حفظ و اقتصاد این تعداد زیادی از نفوذ اجتماعی و فرهنگی در کشور فکر کنند.

به نظر من ، شوراهای مشاوره بازنشستگی باید در دولت ، مجلس و دادگستری تشکیل شود ، به طوری که صاحبان قدرت از واقعیت آینده خود بیشتر آگاه شوند و اگر می خواهند کاری انجام دهند ، باید این کار را با مشورت با این بازنشستگان انجام دهید.
کار دیگری که برای بازنشستگان باید انجام شود تأسیس خانه بازنشستگی یا ایثارگران در محلات شهری است که در آن باید موضوع بازنشستگان و ایثارگران و افراد مسن در این خانه های محلات شهری مورد توجه عمومی قرار گیرد.

با این حال ، برای فردایی بهتر ، باید امروز مطالعه کرد و تصمیم خوب و منطقی گرفت و کارهای امروز را برای فردا نگذاشت. اما با نوشتن این یادداشت و به عنوان یک بازنشسته و کهنه سرباز که موهای ما را سفید کرد ، از همه خواستم ، به ویژه:
فرمایشات و پشتیبانی ویژه آیت الله العظمی امام خامنه ای (س) رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا و
دستورات رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و حمایت وزرا اعضای محترم هیئت وزیران و معاونین رئیس جمهور و حسن اجرای معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی رئیس قوه قضائیه و اعضای شورای عالی قضایی و دستورات و تعقیب قضایی فرمانده کل قوا و اعضای هیات ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور و اعضای آن مدیر محترم صبا و رئیس جمهور و اعضای هیئت مدیره مراکز بازنشستگی نیروهای مسلح و سرانجام تلاش همه کسانی که با فکر ، بیان ، قلم و گام و تلاش خادمان خود و کمک آنها هستند که این زنجیره را کامل کرد خدمات عالی برای بازنشستگان. برای او
من از مخلوق تشکر نمی کنم ، از خالق تشکر نمی کنم
از خداوند منان برای سلامتی ، موفقیت و خانواده های عزیز دعا می کنم.

* خلبان سرلشکر بازنشسته و جانباز دفاع مقدس

دکمه بازگشت به بالا