عمومی

مجوز دولت به گمرک برای دسترسی به دارایی مؤدیان مالیاتی

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،
جلسه هیئت دولت عصر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور و مطابق با پروتکل های بهداشتی ، حضوری و حضوری برگزار شد. هیئت وزیران ، مطابق تبصره (4) ماده (169) قانون مالیاتهای مستقیم ، به گمرک جمهوری اسلامی ایران مجاز است پرونده های کنترل ترخیص کالا از گمرک باید از اطلاعات مندرج در هویت م ،دی ، عملکرد و پایگاه داده دارایی در صورت لزوم و در قالب یک تفاهم نامه.

به منظور ارزیابی دقیق کاربردهای بنگاه ها و م institutionsسسات دانش بنیان برای بهره مندی از قانون شرکت ها و مitutionsسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات ، دولت به IRA اجازه داد اطلاعاتی در مورد هویت م performanceدیان ، عملکرد و شرکت های متقاضی ارائه دهد. باید مزایای قانون حمایت از شرکت ها و مitutionsسسات م Instسسات دانش بنیان و بازاریابی نوآوری ها و اختراعات را مطابق مقررات مربوطه در اختیار معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دهد.

تخصیص تجهیزات برای اجرای پروژه نیروگاه بخاری سیریک هرمزگان

شورای وزیران در مورد پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی با اختصاص تجهیزات لازم برای اجرای پروژه های ساخت نیروگاه سیریک هرمزگان با ظرفیت 1400 مگاوات

بر اساس این تصمیم ، نرخ بهره تسهیلات این پروژه معادل 2.77 درصد است و هزینه های مربوطه تسهیلات ، از جمله هزینه ها ، بیمه و سایر هزینه ها ، براساس توافق نامه تجارت طرفین در نظر گرفته می شود. مدت بازپرداخت شی اصلی نیز پنج سال است.

همچنین ، وزارت نیرو موظف است منابع مورد نیاز برای پرداخت تعهدات ناشی از افتتاح وام مستند موضوع این پروژه را از منابع داخلی شرکت مادر متخصص در تولید انرژی گرمایی و منابع مورد نیاز تأمین کند. بازپرداخت بدهی های سررسید شده در بودجه شرکت قبل از هزینه های دیگر.

بعلاوه ، دستگاه اجرایی (شرکت مادر متخصص در زمینه تولید انرژی گرمایی) موظف به دریافت و پرداخت تسهیلات مطابق با برنامه مشخص شده در قرارداد در موعد مقرر است.

علاوه بر این ، وزارت نیرو موظف است گزارش عملکرد وجوه دریافتی ، سررسید اقساطی (اصل و سود) و اقدامات انجام شده مطابق قرارداد تجاری را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ، بانک مرکزی و برنامه ریزی ارائه دهد ، و سازمان بودجه در فواصل شش ماهه.

آیین نامه نحوه پرداخت حقوق مدیران و ناظران انتخابات را تغییر دهید

متعاقباً ، هیأت وزیران موافقت كرد كه تعرفه ها را افزایش دهد به این دلیل كه ارقام مصوب سال 2008 به دلیل حقوق مدیران و ناظران انتخابات تا كنون و علیرغم تأمین منابع لازم در قوانین بودجه سالانه برای این منظور ، افزایش نیافته است.

بنابراین ، برای اجرای بهینه قوانین انتخابات ، از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی ، حقوق نمایندگان اجرایی و نظارتی ، از جمله انتخابات برگزار شده در سال 1399 از وام های مصوب هیئت امنا و وزارت کشور به شرح زیر تعیین و محاسبه می شود:

حق الزحمه کلیه عوامل اجرایی و نظارتی به ازای هر نفر یک میلیون و 500 هزار ریال در روز و حداکثر تا سه روز است.

دستمزد هر یک از اعضای هیئت اجرایی و نظارت در حوزه انتخابیه اصلی در هر دوره تا 10 میلیون ریال
حق الزحمه هر یک از اعضای هیئت های اجرایی و نظارت در حوزه انتخابیه فرعی در هر دوره حداکثر 8 میلیون ریال
ارقام فوق با پیشنهاد مشترک وزارت کشور و هیئت امنا و تصویب شورای وزیران ممکن است برای انتخابات پیش رو تغییر یابد.

تعریف سیاست دولت در استفاده از خدمات کارمندان وظیفه در دستگاه های دفاعی دستگاه های اجرایی

به دنبال ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در مورد کاهش ولادت ها و در نتیجه کاهش نیروی وظیفه و تصمیم گیری در مورد کاهش نیروی نظامی در واحدهای دفاعی دستگاه های اجرایی ، دولت تصمیم گرفت از خدمات استفاده کند پرسنل وظیفه در واحدهای حفاظت دستگاه های اجرایی.

بر اساس مصوبه شورای وزیران ، دستگاههای اجرایی دارای یك واحد دفاعی كه از خدمات گروههای ضربت استفاده می كنند موظفند ابتدا با ستاد كل نیروهای مسلح در خصوص احتمال ادامه تأمین نیروها در گذشته هماهنگی كنند. ، و در صورت عدم تأمین نیروی انسانی از این طریق ، پیشنهادات لازم برای جذب نیروی انسانی به یگان دفاعی مربوطه را تا رفع کمبود و تأمین نیروی انسانی توسط پرسنل وظیفه ارائه دهید.

این اقدامات به منزله انکار وظایف اساسی اجرای قانون برای تأمین امنیت کشورهایی نیستند که به دنبال حمایت از دستگاه های اجرایی نیستند.

دکمه بازگشت به بالا