ورزشی

استادان بسیجی طلایه‌دار تولید قدرت اجتماعی برای «جهاد تبیین»

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از بیرجند، سجید حسن هاشمی در مراسم یادواره شهید «دکتر چمران» در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، از نقش موثر اساتید بسیجی در افزایش تیزبینی تقدیر کرد. و در مقابله با هجمه های استکبار جهانی سهم ارزنده ای در پیشرفت علمی کشور دارند و مروج اندیشه ناب انقلابی در مراکز آموزش عالی هستند.

وی افزود: بیانات و بیانات رهبر معظم انقلاب بهترین الگو و تدبیر برای اساتید بسیجی است. بسیج متشکل از نیروهای فداکار و فداکار است و این مجموعه پویا، مخلص و فداکار یادگار امام خمینی (ره) و عامل بسیار قوی در تحکیم وحدت، اقتدار و امنیت ملی است. این نیروی قدرتمند و مردمی نقش مهمی در افزایش توانمندی ها و شکوفایی مهارت های ملی ایفا می کند. مقام معظم رهبری در بیانیه بسیار مهم گام دوم انقلاب اسلامی دیدگاه بسیار روشن و امیدبخشی را ارائه کردند. لذا اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین موضوع بسیار مهم جهاد و تبیین اهداف متعالی این بیانیه و تحقق اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه نقش موثری دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: شهید چمران دانشمندی مؤمن و انقلابی بود که خالصانه، ایثارگرانه و فداکارانه به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد؛ در این راستا، شهید چمران، دانشمندی مؤمن و انقلابی بود. لذا ترویج تفکر انقلابی و تقویت روحیه بسیجی ضروری است.

اساتید بسیجی در تولید قدرت اجتماعی پیشگام هستند

قائم مقام مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز گفت: اساتید بسیجی رسالت مهمی در دانشگاه و جامعه دارند. اساتید بسیجی پیشگامان تولید قدرت اجتماعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهاد تبیین هستند.

اساتید اصلی بسیج در تولید قدرت اجتماعی برای

حجت الاسلام محمد حاجی زاده افزود: اساتید بسیجی می توانند در ارتقای نخبگان فداکار و انقلابی برای تبیین صحیح مسائل و تقویت فعالیت های موثر در جهت رفع مشکلات جامعه بسیار موثر باشند. بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به اساتید بسیجی که فرمودند: . از اخبار علمی و اجتهاد و تولید علم و کارهای دیگر.» این نیز یکی از وظایف استاد علم است و شما بسیجیان می توانید در همه این عرصه ها پیشگام باشید.» اهمیت بسیج معلم را بیان می کند.

وی گفت: دانشگاه محل اساتید متفکر و فداکار است و بنیانگذاران شریان های تولید ایده و راهبرد هستند در حالی که دانشجویان مروج این اندیشه ها در سراسر جامعه هستند. بسیج معلم نقش مهم و موثری در تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا