اقتصادی

قیمت دناپلاس با نظر خبرگان منتخب شورای رقابت تصویب شده است

جایزه دناپلاس توسط متخصصانی که توسط شورای رقابت انتخاب شده اند ، تأیید شده است

قیمت محصولات جدید ایران خودرو از جمله دناپلاس اتوماتیک طبق تیم تخصصی قیمت گذاری شورای رقابت تعیین شده است و قیمت فروش محصول براساس دستورالعمل های این شورا تنظیم و اعلام شده است.

به گزارش باراناخبر ، اسناد هزینه محصولات ایران خودرو به عنوان حافظ قیمت خودرو به شورای رقابت ارسال شده و این شورا پس از ارزیابی و اعلام نظر كارشناسان قیمت گذاری و تأیید سازمان حسابرسی ، قیمت محصول را تصویب كرده است.
این فرآیند در دو مرحله و براساس درخواست شورای رقابت با انجام یک کلینیک تخصصی با حضور کارشناسان منتخب شورای رقابت و همچنین با ارسال اسناد و مدارک و بیانیه هزینه و کنترل و تأیید در دستور کار شورا قرار دارد. کلیه اسناد حسابرس مستقل. ایران خودرو همچنین ابلاغیه مصوب شورای رقابت را دریافت و اجرا کرده است.
از طرف دیگر ، طبق مصوبات کمیته اتومبیل ، فروشنده می تواند تا 50٪ قیمت محصول را به عنوان پیش پرداخت دریافت کند ، در صورتی که در زمان ثبت نام ، مبلغ دریافتی 50٪ قیمت فروش خودرو ذکر نشده باشد. بنابراین ادعای برخی مشتریان مبنی بر اینکه براساس مبلغ پیش پرداخت ، قیمت خودرو باید 160 میلیون دلار باشد ، منطقی به نظر نمی رسد.
همچنین ، تغییرات در نرخ ارز و هزینه تولید باعث شده که قیمت محصولات به دلیل افزایش روزانه مواد اولیه قابل پیش بینی باشد.
اگرچه بین المللی سازی کامل محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری تولیدکنندگان داخلی در حال توسعه است ، اما در حال حاضر برخی از محصولات به ویژه در زمینه مواد اولیه و قطعات “تک” از منابع خارجی و مبادله آنها تهیه می شود اجتناب ناپذیر است این محصول Denaplus Automatic است که به دلیل ویژگیهای آن مطابق با ماشینهای روز دنیا از این قاعده مستثنی نیست.
قیمت محاسبه شده بر روی این محصول طبق فرمول شورای رقابت 17 هزار یورو است ، در حالی که این عدد با قیمت واقعی ارز در بازار تفاوت قابل توجهی دارد.
مقایسه Denaplus Automatic که دارای طراحی زیبا و مشتری پسند و بالاترین سطح راحتی و ایمنی با خودروهای مشابه موجود در بازار است که در برخی موارد حتی ویژگی های کمتری نیز نسبت به این محصول دارند ، نشان می دهد که قیمت مصوب شورای رقابت نه تنها منطقی نیست ، بلکه نگاهی منصفانه به این مقایسه ارزش بالاتری را برای آن به ارمغان می آورد.
دناپلاس اولین خودروی داخلی است که به گیربکس اتوماتیک مجهز است و داشتن شبکه خدمات پس از فروش تخصصی و حرفه ای مزیت رقابتی مشخصی را در خودروهای کلاس خارجی ایجاد کرده است.

دکمه بازگشت به بالا