اقتصادی

الگوی افزایش قیمت مدیران‌خودرو چیست؟

محصولات مدیران خودرو کمتر از یک هفته قبل با قیمت آوریل به فروش می رسد ، اما این شرکت اخیراً قیمت های جدیدی را برای محصولات خود تعیین کرده است و افزایش بین 19 تا 47 میلیون تومانی را ارائه می دهد.

به گزارش باراناخبر ، از این پس یک هفته دیگر است گزارشی از افزایش قیمت محصولات راننده چندی پیش ، این شرکت بار دیگر شاهد افزایش چشمگیر در لیست قیمت محصولات خود برای ماه مه بود.

تا زمان انتشار گزارش (چهارشنبه) در مورد قیمت محصولات مدیران شرکت خودرو و خورو ، محصولات آن با قیمت های فروردین عرضه می شد که البته در مقایسه با قیمت ها 436 هزار تومان افزایش یافت. از اسفند ، و شرکت علت آن را 463 هزار نفر افزایش داد. تومانی نرخ بیمه را اعلام کرد ، اما یک روز پس از انتشار گزارش باراناخبر ، اعلامیه جدید قیمت گذاری برای محصولات این شرکت صادر شد که نشان از افزایش چشمگیر قیمت ها دارد.

در شرایطی که بحران اقتصادی نه تنها به کشور ما بلکه به کل جهان آسیب رسانده است ، به نظر می رسد برخی مشاغل فقط به نفع خودشان این کار را انجام می دهند. حتی دادخواستها و جریمه های سال گذشته مانع سود و افزایش قیمت ها نشد.

برخی از نمونه های این افزایش قیمت در گروه محصولات MVM به شرح زیر است: در لیست قیمت جدید منتشر شده برای فروش در ماه مه ، قیمت محصول MXM X55 Automatic Sport 433 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است ، در حالی که این ماشین در آپریل است. 394 میلیون و 163 هزار تومان قیمت گذاری شده است ، این یعنی افزایش قیمت 39 میلیون و 473 هزار تومان در یک ماه!

پس از آن ، MVM X33 Automatic Sport با 33 میلیون و 937 هزار تومان افزایش یافت ، MVM X22 اتوماتیک در اکسل اسپرت 29 میلیون و 37 هزار تومان و MVM 315S در تجهیزات عالی با 19 میلیون و 737 هزار تومان.

در گروه محصولات چری بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودروی تیگو 7 بود که با افزایش 47 میلیون و 437 هزار تومانی طی یک ماه 473 میلیون و 463 هزار تومان اکنون به 520 میلیون و 437 هزار تومان رسید . پس از آن ، آرزو 6 ، 41 میلیون و 137 هزار تومان ، تیگو 5 ، 35 میلیون و 937 هزار تومان و تجهیزات آریزو 5 با 28 میلیون و 670 هزار تومان افزایش یافت.

لیست قیمت محصولات درایور در فروردین و اردیبهشت سال جاری به شرح زیر است:

آوریل: مه:

باراناخبر مجددا از مدیریت خودرو از شرکت خودرو خواسته است تا دریابد که چرا این بار پس از افزایش قیمت به دلیل افزایش نرخ بیمه ، این بار به 47 میلیون تومان افزایش یافته است؟

در همین راستا ، شرکت مودیران خودرو دلیل اصلی افزایش نرخ ارز را اعلام کرد و گفت: آخرین قیمت ارز خریداری شده 13 هزار تومان بود که هم اکنون به 14 هزار تومان رسیده است ، در حالی که نیمه نرخ ارز 11 000 و 500 تومان و. اکنون قیمت آن 14000 تومان است. این در حالی است که بخش عمده ارز مورد نیاز برای واردات ارز آزاد تأمین می شود و مخارج فعلی نیز افزایش یافته و سربارها با افزایش قیمت به شدت بالا رفته اند. از آنجا که این خودرو باید با نرخ ارز جدید و بخشی از آن با ارز آزاد وارد شود ، باید قیمت محصولات را افزایش دهیم تا بتوانیم کار خود را ادامه دهیم.

در پی تقاضای باراناخبر مبنی بر اینکه هزینه این خودروها با استفاده از همان ارزهای خارجی و ارزهایی که برای فروش در چند ماه گذشته فروخته می شود ، محاسبه شود ، این شرکت نباید با قیمت جدید 1000 دلار ، 47 میلیون ، فروش کند. نیست برای گرانتر شدن قیمت آن ، تومان اعلام کرد: ما یک اتومبیل با ارز 13 هزار تومانی آوردیم ، اما باید مجدداً آن را با ارز 14000 تومانی وارد کنیم!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا