اجتماعی

قیمت بلیط‌ هواپیما ویژه جام جهانی قطر نهایی نشده/ فقط ایران ایر و قطر ایرویز مجوز پرواز گرفته اند

قیمت بلیت هواپیمای جام جهانی قطر قطعی نشد/ فقط ایران ایر و قطر ایرویز مجوز پرواز گرفتند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر نرخ بلیت های مصوب و نهایی مسابقات جام جهانی نهایی نشده است و تنها خطوط هوایی قطر و ایران ایر می توانند این پروازها را انجام دهند، اما اگر شرکت هواپیمایی در ایام جام جهانی برای قطر درخواست پرواز کند. ، با ما مجوز را با در نظر گرفتن پروتکل های بین المللی صادر خواهیم کرد.

محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرگزاری باراناخبر، جزئیات تعداد پروازهای جام جهانی قطر از ایران را اعلام کرد.طبق توافقات انجام شده مقرر شد 72 پرواز رفت و برگشت بین ایران و قطر به صورت هفتگی انجام شود.

IMG-20211211-WA0023

محمدی بخش در ادامه بیان کرد: در حال حاضر روزانه 72 پرواز شامل 36 پرواز از ایران و 36 پرواز از قطر انجام می شود و در صورت نیاز می توانیم با همکاری دولت قطر این ظرفیت را افزایش دهیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه به مبدا فرودگاه های بین المللی پرداخت و افزود: در حال حاضر ظرفیت توسعه این پروازها از مبدا فرودگاه های بین المللی در استان های هرمزگان، تهران، مشهد، بوشهر، اصفهان، شیراز، خوزستان و کیش وجود دارد. این جزیره روزانه تا 100 پرواز دارد و 100 پرواز از ایران و قطر انجام می شود.

وی افزود: برای استفاده از فرصت های جام جهانی می توان هرچه بیشتر گردشگران علاقمند به تماشای مسابقات جام جهانی کشورهای مختلف از جمله عراق، افغانستان، روسیه و تاجیکستان را به ایران جذب کرد.

قطر

محمدی بخش در ادامه افزود: در مذاکرات انجام شده می توان پروازهای باری را بدون محدودیت انجام داد و از آنجایی که این توافقات جام جهانی 60 روزه پیش بینی شده است، به نظر می رسد پروازهای جام جهانی قطر از اوایل آبان ماه امسال آغاز شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره مدیریت هزینه ها ادامه داد: به منظور مدیریت هزینه و قیمت بلیت پروازهای جام جهانی، مقرر شد که بیشتر این پروازها ابتدا به کیش و سپس به دوحه و البته در مشهد انجام شود. . فرودگاه های شیراز، اصفهان، تهران و کیش. همه می توانند پروازهای مستقیم به دوحه داشته باشند اما تلاش می کنیم هزینه پروازها را مدیریت کنیم تا بیشتر آنها ابتدا به کیش که پرواز داخلی محسوب می شود بروند و از آنجا به قطر پرواز کنند.

13990817000495_Test_PhotoN

محمدی بخش در خصوص قیمت بلیت جام جهانی اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مصوب نهایی بلیت هواپیمای بازی های جام جهانی وجود ندارد و در حال حاضر فقط قطر ایرویز و ایران ایر می توانند این پروازها را انجام دهند اما اگر شرکت هواپیمایی درخواست پرواز به ایف را داشته باشد. قطر جام جهانی را در جام جهانی دارد، ما با توجه به پروتکل های بین المللی مجوز را اعطا خواهیم کرد، اما همه این موارد بستگی به میزان استقبال مردم برای شرکت در این رویداد بزرگ ورزشی دارد.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا