اقتصادی

انجام پرواز پرسپولیس به ریاض؛ ساعت ۱۷ امروز

مدیر روابط عمومی خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: “پس از تمدیدهای مکرر ، مجوز پرواز از عربستان دریافت کردیم و پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به ریاض ساعت 17:00 روز روز امروز ، پنجشنبه ، 13 اکتبر. ”

به گزارش باراناخبر ، این پرواز زمانی لغو شد که تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد ریاض عربستان ترک کند تا بازی خود را با الهلال عربستان ساعت 11 صبح چهارشنبه 12 اکتبر انجام دهد. دیر اعلام شد که درخواست باشگاه پرسپولیس دلیل تعلیق و لغو این پرواز است. زیرا برای هماهنگی و انجام پروازهای گاه به گاه به کشورهایی که برنامه پرواز ندارند ، باید درخواست را حداقل 72 ساعت قبل ارسال کرد.

حسین جهانی ، مدیرکل روابط عمومی خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در گفت وگو با باراناخبر ، اظهار کرد: پس از پیگیری های مکرر و متعدد ایران ایر برای اخذ مجوز این پرواز از عربستان سعودی ، سرانجام این اتفاق افتاد. و امروز ساعت 17:00 ، تیم پرواز کرد. “فوتبال پرسپولیس بازی می شود.

وی ادامه داد: پرواز ایران ایر شماره. 5397 امروز ساعت 17:00 از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد ریاض پرواز می کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جهانی تاکید کرد: در 24 ساعت گذشته تمام تلاش خود را برای تسریع این پرواز به کار گرفتیم تا نماینده جمهوری اسلامی ایران در این طرح به ریاض برسد و خود را برای دیدار حساس در لیگ قهرمانان آماده کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا