ورزشی

قدوس: تمرکزمان روی بازی با سوریه است/ بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است

بازیکن تیم‌ملی از عملکرد علیرضا بیرانوند تمجید کرد.

به گزارش باراناخبر، تیم‌ملی فوتبال ایران امشب (سه شنبه) در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه C با نتیجه ۲ بر یک امارات را شکست داد.

سامان قدوس، بازیکن تیم‌ملی پس از این دیدار اظهار کرد: این یک پیروزی خوب بود. البته ما بعضی اوقات به سختی می‌افتادیم. ما باهوش بودیم و می‌خواستیم در صدر جدول، دور گروهی را به پایان برسانیم که توانستیم این کار را کنیم.

او در واکنش به این که صدرنشینی در گروه C ایران را از قهرمانی دور کرده است، گفت: ما نمی‌خواهیم خیلی به جلو نگاه کنیم. ما به بازی پیش رو نگاه می‌کنیم. ما بازی سختی مقابل سوریه داریم و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

بازیکن تیم‌ملی ادامه داد: صادقانه، از ابتدای جام ما با یک سری بازیکن فوق‌العاده کارمان را آغاز کردیم. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم بهتر و بهتر شویم. برنامه ایران بازی بعدی است. ما فقط به بازی بعدی نگاه می‌کنیم و ایده‌ای بابت باقی مسائل نداریم. همه چیز خوب است.

قدوس درباره درخشش بیرانوند در بازی با امارات و مهار یک ضربه پنالتی حریف گفت: فکر می‌کنم او بهترین دروازه‌بان آسیا است. پنالتی گرفتن او برای من سورپرایز نبود. من خوشحالم که او را در تیم‌ملی دارم.

انتهای پیام

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا