عمومی

قتل پدر بخاطر بازی پلی‌استیشن!

پسر جوانی که پدرش را به خاطر پول برای خرید یک بازی کامپیوتری کشته بود ساعتی پس از جنایت دستگیر شد.

به گزارش باراناخبر، روزنامه ایران نوشت: ساعت 2 بامداد شنبه 11 دی ماه در بازپرس محمدحسن زارعی گزارشی مبنی بر قتل مردی میانسال در منزلش توسط 129 نفر از عوامل کلانتری جامی صادر شد. .

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه در محل حاضر شدند و با جسد مردی 57 ساله مواجه شدند که از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود.

همسر مقتول که قتل همسرش را به پلیس گزارش داده بود با گریه به ماموران گفت: پسرم پدرش را جلوی چشمانش کشت. همسرم معلم بازنشسته ای بود که پس از بازنشستگی به کار ساختمانی مشغول شد. امروز پسرم به خانه آمد و از من پول خواست. چون همسرم چند روز پیش یک میلیون دلار به او داده بود، حاضر نشدم پول بدهم اما پسرم شروع به دعوا کرد.

وی ادامه داد: با شوهرم تماس گرفتم و ماجرا را به او گفتم و او گفت الان مواظب خودش است. وقتی همسرم وارد خانه شد با هم درگیر شدند و پسرم ناگهان با چاقو به گردن پدرش زد و از خانه فرار کرد.

یک ساعت بعد دستگیر کنید

با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت جزئیات پسر جوان در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفته است. تحقیقات برای شناسایی پسر فراری ادامه داشت که ساعتی پس از جنایت، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت متوجه پسر جوانی در حوالی منزل مقتول شدند. از آنجایی که مشخصات پسر جوان شباهت زیادی به مشخصات مرد فراری داشت، پس از هماهنگی قضایی دستگیر شد. او با حضور در بازپرس جنایی به قتل پدرش اعتراف کرد.

گفتگو با متهم

چرا پدرت را کشتی؟

پول می خواهم. چند روز پیش یک میلیون دلار به من داد، اما خیلی زود پولم تمام شد.

پول را برای چه می خواستی؟

من دانشجوی کامپیوتر هستم و پلی استیشن و بازی های کامپیوتری را دوست دارم و پدرم مدام این موضوع را به من می گفت و می گفت پولت را خرج بازی نکن.

چرا چاقو با تو بود؟

من و پدرم همیشه با هم اختلاف داشتیم. دو سه سال پیش در یک دعوا به من گفت که می خواهد تو را بکشد. من همیشه یک چاقو با خودم حمل می کردم چون می ترسیدم پدرم مرا بکشد.

آیا از مواد مخدر استفاده می کنید؟

بدون مواد، اما گاهی اوقات من رشد می کنم. البته به خاطر مشکلات روحی ام تحت درمان بودم.

چرا پس از قتل به خانه بازگشت؟

می خواستم ببینم چه بلایی سر پدرم آمده است. ماموران را دیدم که وارد خانه شدند اما نمی دانستم پدرم فوت کرده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا