ورزشی

عشایر نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با حضور در امور عشایر ایلام، با مدیرکل و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: عشایر در جای جای کشور فعالیت تولیدی، دامی و کشاورزی دارند و در چرخاندن چرخ‌های اقتصادی کشور سهیم هستند.
فلاحی با اشاره به اینکه عشایر تضمین کننده استقلال و عامل خودکفایی کشور هستند، افزود: عشایر به عنوان بخش بزرگی از نظام اجتماعی و جمعیتی در تمام مسائل کشور اعم از اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی نقش دارند.
وی به نقش تاریخی عشایر در ادوار مختلف اشاره کرد و یادآور شد: باید از پتانسیل قوی جامعه عشایری برای داشتن کشور و دولتی مقتدر و متعهد استفاده کرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکلات جامعه عشایری باید اولویت‌بندی و براساس این اولویت‌ها به مشکلات آنان رسیدگی شود.
مدیرکل امور عشایر استان ایلام نیز در این نشست با تشریح وضعیت عشایر استان ایلام و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و مشکلات آنان، پیشنهاداتی برای رسیدگی به مشکلات عشایر استان ارائه داد.
افزایش اعتبارات عمرانی حوزه عشایر از محل مسؤلیت های اجتماعی نفت و گاز، ارتقا چارت امور عشایر در شهرستان‌های استان، توجه ویژه به آموزش و بهداشت زنان عشایر، ارائه خدمات زیربنایی و خرید تضمینی محصولات جامعه عشایری از جمله محورهایی بود که خانزادی در این نشست به آنها اشاره کرد.
انتهای پیام

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا