عمومیکسب و کار برتر ایرانی

طرز تهیه پنه آلفردو با خامه و قارچ و با طعمی بی نظیر

پنه آلفردو یک غذای ماکارونی شیرین و ساده ایتالیایی است که معمولا با خامه، شیر، مرغ و قارچ درست می شود. برای آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا پنه آلفردو با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
پاستا پنه ۲۰۰ گرم
سینه مرغ ۲۰۰ گرم
قارچ ۶ عدد
شیر ۱ لیوان
خامه ۲۰۰ گرم
پنیر پارمزان ۴ قاشق غذاخوری
سیر ۱ حبه
کره ۲۵ گرم
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
آویشن ۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

مرحله اول

برای تهیه پاستا پنه آلفردو خوشمزه ابتدا سیر را له کنید سپس تابه مناسبی را گرم کنید و کره را به تابه اضافه کنید. سپس سیر رنده شده را به تابه اضافه کنید و خوب تفت دهید.

مرحله دوم

پس از بیرون آمدن بوی سیر مرغ را تکه تکه کرده و در تابه قرار دهید. تفت دهید تا رنگ مرغ تغییر کند سپس نصف فنجان آب جوش به ماهیتابه اضافه کنید و مرغ را در تابه قرار دهید تا بپزد.

مرحله سوم

در همین حین یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر کنید و روی حرارت زیاد قرار دهید تا آب به جوش بیاید. در همین حین ۱ قاشق غذاخوری روغن و ۱ قاشق چایخوری نمک به قابلمه اضافه کنید و صبر کنید تا آب بجوشد.

مرحله چهارم

بعد از اینکه آب به نقطه جوش رسید پاستا را اضافه می کنیم و به مدت 8 تا 10 دقیقه در آب داغ می گذاریم تا کاملا بپزد. البته زمان پخت واقعی ماکارونی را نیز می توانیم از کیسه آن بررسی کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پاستا را بشویید و کنار بگذارید. سپس بعد از اینکه آب سوپ مرغ کاملا آبکش شد، قارچ ها را ورقه ای برش دهید و به همراه کمی نمک و فلفل سیاه به تابه اضافه کنید.

مرحله ششم

حالا مواد را خوب سرخ می کنیم تا قارچ ها نیز کاملا سرخ شوند. سپس شیر و خامه را به تابه اضافه می کنیم و مواد را کمی با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شوند و سپس درب تابه را می گذاریم تا شیر بجوشد.

مرحله هفتم

وقتی شیر به جوش آمد، درب تابه را بگذارید، سپس پاستا را با پنیر پارمزان به تابه اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید. در مرحله بعد صبر می کنیم تا مواد به غلظت مناسب برسند.

مرحله هشتم

پس از اینکه مواد به دمای مناسب رسید، آن ها را از تابه خارج کنید. سپس پاستا را در ظرف بریزید سپس آویشن را روی پاستا بپاشید و داغ سرو کنید.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید ما به شما نحوه تهیه پنه آلفردو با خامه و قارچ را آموزش دادیم که بعد از درست کردن متوجه میشوید که طعمی فوق العاده دارد.

دکمه بازگشت به بالا