عمومی

شهروند امید – باراناخبر

برخی از افراد به او گفته بودند که باید مبلغی را خرج کند تا کارت را به کلانتری برساند ، اما شهرام حلاج مشاهده کرد که ماموران پلیس بدون نقض اخلاق و قانون دستور دادگاه را اجرا می کنند و آن را به خانه اش باز می گردانند.

او حالا رفته و سه بسته هدیه ساده (هدایای عکس (https://www.instagram.com/p/CUe0tSeqzuo/؟utm_medium=copy_link)) برای سه مامور اجرای حکم به فرمانده پلیس داده است. روی هر بسته نامه ای است که پسرش به فرزندان سه افسر پلیس نوشته است. هر بسته هدیه فقط چند جلد کتاب کودک برای کودکان سه مخالف وجدان دارد.

در زیر متن سه حرف اول آمده است و در صورت تمایل می توانید آنها را در آخرین پیوند این مقاله بخوانید.

حرف اول
بچه های مدرسه مطمئناً شما را محترم می نامند. بنابراین من شما را به همین نام صدا می زنم.
سلام شریف
محترم! پدر شما ، سروان شریف ، پلیس بسیار خوب و مردی مهربان است. پدر شما به والدین من و خانواده ما کمک کرد تا دیروز ما را به خانه برگردانند. تا دیروز ، من نمی دانستم که پلیس به مردم کمک می کند تا به خانه های خود برسند.

پدرم می گوید: پدر شما ، آقای کاپیتان شریف ، با وجود اینکه از صبح تا پایان ساعت کار کار کرده بود و خسته بود ، حتی پس از ساعت کاری به کمک ما آمد و با مهارت و صبر به ما کمک کرد که بالاخره ما برویم به خانه ما

فکرش را بکنید ، پدر شما روزی به برخی از افراد مانند خانواده ما کمک می کند!

من فکر می کنم بچه های پلیس مثل پدر شما به پدرشان بسیار افتخار می کنند.
پدرم می گوید: خود آقای شریف به اندازه نامش افتخار می کند؛ هر دو شرافتمند و قوی هستند.
من پدر شما را ندیده ام ، بنابراین لطفاً از طرف من و از طرف دیگر بچه هایی که پدر شما به شما کمک می کند ، پدر را ببوسید و از او تشکر کنید.

آرش حلاج 23 سپتامبر 1400

نامه دوم
البته بچه های مدرسه شما را طوسی می نامند و من شما را با همین نام مدرسه صدا می زنم: سلام طوسی
پدرت طوسی مرد بسیار خوبی است. دیروز ، او به ما کمک کرد تا خانه مان را از شخصی که به زور آن را گرفته و حقوقمان را بگیریم ، بگیریم.

من فکر کردم پلیس فقط سارقان را گرفت. اما اکنون متوجه شده ام که آنها در بسیاری موارد دیگر نیز به مردم کمک می کنند.
پدرم می گوید جامد یعنی قوی ، مقاوم و بادوام. بنابراین توور طوسی به معنای آنچه قوی ، مقاوم و مقاوم است برای حمایت از حقوق مظلومان است.
پدرم می گوید خودش از استوار طوسی تشکر کرد. لطفاً از طرف من از پدر خود تشکر کنید و صورت مودبانه او را ببوسید.
آرش حلاج 23 سپتامبر 1400

نامه سوم
البته بچه های مدرسه شما را سالاروند می نامند ، بنابراین من مثل بچه های مدرسه شما را سالاروند می نامم.
سلام سالاروند
پدر شما آقای سروان امید سالاروند در این چند روز به ما امید داد و خدا بسیار مقتدر است.
پدرم می گوید که دیده است پدر شما چقدر کار می کند و در طول روز به ده ها نفر مانند ما و خانواده های ما کمک می کند. او در طول روز بسیار خسته می شود ، اما همه سختی ها را تحمل می کند و سعی می کند با مهربانی به مردم کمک کند.
شما باید به پدر خود بسیار افتخار کنید. یک پلیس حرفه ای و مودب را تصور کنید که به ده ها نفر در یک روز کمک می کند. خدا هم افتخار می کند.
آرش حلاج 23 سپتامبر 1400

به این ترتیب ، می توان یک شهروند سپاسگزار بود و سلامت اخلاقی و اداری را تشویق کرد. چنین شهروندانی امید و انسان دوستی را در قلب دیگران القا می کنند.

* عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

دکمه بازگشت به بالا