استان ها

شرکت سیمان شاهرود یکی از واحدهای خوب استان است

به گزارش خبرگزاری باراناخبر استان سمنان ، علیرضا آشناگر روز پنجشنبه 25 شهریور در دیدار با عسگری مدیرعامل شرکت سیمان ایران که به همت تالار غدیر استاندار سمنان برگزار شد از تلاش های مدیرعامل سازمان قدردانی کرد. شرکت سیمان شاهرود برای رفع نیاز سیمان سمنان گفت: شرکت سیمان شاهرود یکی از واحدهای موفق و فعال استان است که سود مناسب و توزیع به موقع سود این مجموعه ، نشان دهنده توجه این شرکت به سهامداران است.

استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ارائه طرح توسعه این شرکت گفت: عدم ارائه برنامه توسعه در آینده برای شرکت سیمان مشکل ساز خواهد بود و بنابراین تهیه و ارائه این طرح ضروری است. این شرکت را در آینده سودآورتر می کند.

آشناگر گفت: مشارکت شرکت تامین سیمان شاهرود در تاسیس شرکت سیمان بیارجمند سرمایه گذاری مناسبی برای این مجموعه است که بسیار مفید و ضروری است.

علیرضا آشناگر در پایان سخنان خود با اشاره به وجود بیش از 300 روز آفتابی در استان سمنان بر ضرورت استفاده بهینه از این انرژی و توانایی تاکید کرد و گفت: با درخواست شرکت سیمان شاهرود برای تقسیم بندی موافقت می کند. زمین مناسب برای سرمایه گذاری در نیروگاه های خورشیدی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان نیز آماده حل مشکلات نقدینگی شرکت و تأمین امکانات مورد نیاز است.

استاندار سمنان همچنین به معاون وزیر اقتصاد خود دستور داد جلسه ای متشکل از مدیران شرکت پخش گاز و فرآورده های نفتی استان تشکیل دهد تا نگرانی های مدیران شرکت سیمان شاهرود در خصوص ذخیره سازی سوخت زمستانی برطرف شود.

در این جلسه جمعی از مدیران کل استان ، جناب آقای دکتر حضور داشتند. گلستانی ، رئیس روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین کشور و مهندس بازو ، مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود.

48

دکمه بازگشت به بالا