اجتماعی

شرایط دریافت سوخت اضطراری/ برخورد جدی با متخلفان و سودجویان

باراناخبر/ گلستان رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گلستان با اشاره به شرایط دریافت سوخت اضطراری گفت: 15 جایگاه دریافت سوخت اضطراری در استان گلستان شناسایی شده است.

عیسی افتخاری امشب در گفت و گو با خبرنگاران گلستان گفت: خوشبختانه استان گلستان در مدیریت منابع سوخت و میزان رضایتمندی کشور در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سوخت اضطراری تنها برای کامیون هایی که دارای کارت سوخت رایگان هستند ارائه می شود، افزود: 15 جایگاه در محورهای اصلی وجود دارد که وظیفه تامین سوخت خودروهای دیزلی دارای کارت اضطراری تا 100 کیلومتر را بر عهده دارند، البته این افراد. . ابتدا باید کارت سوخت را در کارتخوان بگذارند تا سوخت 100 مایل بعدی را دریافت کنند زیرا سوخت دریافت نمی کنند.

مدیرکل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گلستان افزود: همچنین سوخت رایگان به نفع افرادی است که بدون دلیل کارت سوخت دارند اما اگر شماره پلاک نشان دهنده اظهار راننده مبنی بر نبود سوخت باشد. غیر واقعی است، کارت سوخت او سه ماه اعتبار دارد و سوخت مازاد وی باطل می شود.

افتخاری افزود: مشکل ما خودروهای دیزلی است که باید مجوز فعالیت و اشتغال را در سایت UTCMS.ir بارگیری کنند و پس از ترخیص سوخت خود را از طریق بهره برداری و پیمایش از طریق جایگاه ها دریافت کنند، البته موظف هستیم که برای خودروهای شهری سوخت توزیع نکنید

وی تاکید کرد: تمامی افرادی که سوخت دریافت می کنند سوخت دریافت می کنند و با عاملان و ذینفعان برخورد جدی خواهیم کرد.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا