عمومی

سیاسی کردن کرونا به نفع کسی نیست



با این وجود ، ما شاهد تشکیل تعدادی از اعضای منتخب مجلس یازدهم و مخالفان هستیم که علاوه بر نشان دادن ادامه فعالیت های انتخاباتی و نگه داشتن دستان خود در آتش از دور ، همچنین نشان از نادیده گرفتن آنها از توانایی های کشور و سه نیرو دارد. وجود دارد

فقط دولت و نیروهای دیگر نمی توانند با ولیعهد مبارزه کنند. کشور به منابع مالی احتیاج دارد. سیاستمداران باید بدانند که وقتی اتفاق غیر عادی پیش می آید ، باید موضع خود را تجدید نظر کنند. در حال حاضر ، دولت برای مقابله با تاج پول از صندوق پولی کشور خارج کرده است و ذخایر صندوق محدود است.

از طرف دیگر ستاد ملی مبارزه با فساد متشکل از مسئولان و کارشناسان است و خرد جمعی و بنیاد علمی این جلسه را تعیین می کند. بنابراین ، ما باید از سیاسی کردن تصمیمات این ستاد خودداری کنیم و مطابق با مصوبات آن عمل کنیم.

در این شرایط به همکاری و همدلی همه اعضای جامعه نیاز داریم. در خانه بمانید ، مردم تمام تلاش خود را برای شکستن زنجیره تاج انجام خواهند داد و من به گروههای سیاسی توصیه می كنم كه از افكار و بلاغت آرمانگرایانه خود فاصله بگیرند تا بر روند تاریخی تاریخی تاج غلبه كنند.

* عضو حزب ائتلاف اسلامی

27215


کلیه محتوای این سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا