اقتصادی

سهم آورده متقاضیان مسکن آنلاین پرند از سوی دولت پرداخت می‌شود

مدیر کل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: سهم متقاضیان در مسکن آنلاین پرند توسط نمایندگی متقاضی توسط شرکت توسعه شهری پرداخت می شود.

محسن وطن خواهی ، مدیر کل شرکت توسعه شهر پرند جدید با اشاره به کمک های دولت برای تکمیل هرچه سریعتر خانه آنلاین ، گفت: “باید در این زمینه از کمک های شخصی وزیر تشکر کنم.” همه چیز در منابع این وزارتخانه به سرعت انجام شده است و تاکنون وزیر هر آنچه گفته است را انجام داده است.

میهن پرستی پرداخت غیرقانونی کمک های متقاضیان را دلیل اصلی تأخیر در تکمیل پروژه های مسکن آنلاین دانست و افزود: یکی از مشکلات این است که ما اهرم لازم را برای فشار آوردن به متقاضیان برای انجام کمک های مالی نداشتیم. ” این امر به نبود بودجه پایدار برای ساخت مسکن آنلاین منجر شده است.

وی ادامه داد: برای تأمین اعتبار مسکن آنلاین سه مکان وجود دارد: یکی توسط متقاضی آورده شده است. یکی وام بانکی است که توسط متقاضی بازپرداخت می شود. مورد دیگر ، کمک دولت در محوطه سازی است. مساعدت در زمینه کمک به محوطه سازی انجام شده است بیشتر وام بانکی بازپرداخت شده و بخش کمی از آن باقی مانده است که ما برای بازپرداخت بانک مسکن فشار می آوریم. بنابراین ، بیشتر پولی که هنوز پرداخت نشده است توسط متقاضی آورده شده است.

مدیر کل شرکت توسعه شهر پرند اظهار داشت: دولت اجازه داد در سال جاری در بند آنلاین تبصره 8 قانون بودجه برای مسکن آنلاین هزینه شود. برای این منظور با توجه به تصمیم دولت برای تکمیل مسکن آنلاین و با تکیه بر تصویب هیئت مدیره شرکت. ساخت شهر جدید پرند ساخته شده است که از طرف متقاضی از طرف شرکت به عنوان حقوق پرداخت می شود.

وی ادامه داد: روز یکشنبه ، صد درصد باقیمانده هزینه پروژه با استفاده از منابع و پاکیزگی باقیمانده تأمین می شود. هزینه این کمک مالی بین 600 تا 700 میلیارد دلار است.

میهن پرستی در توضیح نحوه پرداخت این کمک مالی ، گفت: “با تعهد پیمانکار برای انجام خریدها ، بسته به وضعیت خرید ، از منابع یا زمینی که در اختیار داریم به سازنده کمک خواهیم کرد.”

وی افزود: از این پس پروژه ها باید در دو شیفت و سه شیفت فعال باشند. تنها پاشنه آشیل از پروژه های مسکن آنلاین منابع مالی تأمین شده بود و بهانه ای برای پیمانکار نخواهد ماند. به همین دلیل می توانم با اطمینان بگویم که امسال مسکن آنلاین همزمان با قول وزیر تکمیل می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به تغییرات قیمت و تورمی که رخ داده است ، ما تمام تلاش خود را برای کمک به کار خواهیم کرد و حتی مواردی که ممکن است اضافه پرداخت شود ، پرداخت می شود تا بعدا تصمیم بگیریم که چگونه آن را بازیابی کنیم. .

مدیر کل شرکت عمران شهر جدید پرند نیز در مورد روش بازپرداخت این کمک گفت: بازپرداخت بخشی از این کمک ها از طرف متقاضی است. به عنوان مثال ، در یکی از پروژه ها ، سهم متقاضیان 220 میلیارد دلار است. این 220 میلیارد به پیمانکار پرداخت می شود و سرانجام توسط مدعی بازپرداخت می شود. البته با توجه به اینکه متقاضی ممکن است نتواند تمام سهم را پرداخت کند ، قانونی است که بخشی از این کمک هزینه باشد.

وی افزود: این کار در مورد روبناها نیز انجام شده است. به عنوان مثال ، به دلیل بالا رفتن هزینه های آب و برق ، این شرکت از طرف مردم این هزینه را پرداخت کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا