عمومی

سهمیه قیر رایگان خراسان شمالی افزایش پیدا کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد وحیدی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی که در سالن اجتماعات بانک ملی بجنورد برگزار شد، گفت: محور اصلی راه است. . توسعه و اگر قرار باشد سایر مولفه های توسعه و پیشرفت شکل بگیرد، بی شک محور اصلی آن است.

نماینده مردم بجنور یال وسمالقانراز و غرغره کنگرمه و جاجرم در شورای اسلامی اظهار داشت: گستردگی مناطق شهری و روستایی نشان از اولویت ساخت و بهره برداری از راه در خراسان شمالی در راستای تسهیل در رفت و آمد و زندگی مردم دارد.

وی در ادامه افزود: توجه به افزایش ظرفیت های تکمیلی در حوزه راه یکی از الزامات اصلی است و نهادهای ذیربط این حوزه مانند پلیس راه، شرکت زیرساخت و اداره راه باید تعاملات ادارات را تشکیل دهند.

وحیدی تاکید کرد: مراقبت از خدمات راهداری با توجه به حجم مسافران و زائران یک اصل مهم در حوزه راهداری است.

نماینده مردم بجنور یال وسمالقانراز و غرغره کنگرمه و جاجرم در شورای اسلامی اظهار داشت: ایجاد فرصت های شغلی و رضایت بخشی از دستاوردهای رونق مراکز خدمات راهداری است که امیدواریم سازمان راهداری توجه بیشتری به آن داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در فصل تخصیص بودجه باید بین استان‌ها و استان‌هایی که مناطق کوهستانی دارد و از نظر آب‌وهوایی شاهد سرمای زودرس در آن هستیم تفاوت قائل شویم.

وحیدی تاکید کرد: نیروی کار متناسب با ظرفیت و محدوده ماموریت نیست.

نماینده مردم بجنور یال و سملقانراز و غرغره کنگرمه و جاجرم در شورای اسلامی اظهار داشت: شبکه ارتباطی مرزی کره شمالی با ترکمنستان و این جاده نامناسب است.

عضو کمیسیون آموزش و پرورش شورای اسلامی به شرایط نامناسب مرزهای خراسان شمالی با استان همجوار اشاره کرد و گفت: بهسازی این محورها باید در دستور کار قرار گیرد و طرح احداث جاده میامی – سنخواست – بجنورد در دستور کار قرار گیرد. . در دستور کار مصوبات دولت است و باید در اسرع وقت پیگیری شود.

وی تصریح کرد: شبکه راهداری در مصوبه سفر رهبری لحاظ شده است که متاسفانه متوقف شده و باید احیا و پیگیری شود و البته سهمیه قیر رایگان در خراسان شمالی افزایش یابد.

دکمه بازگشت به بالا