ورزشی

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند ، در مراسمی ویژه از سردار علی قاسمی تجلیل شد. هفته دفاع مقدس وی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند که به صورت شخصی و عملی به مناسبت ایام اربعین حسینی برگزار شد ، گفت: «دفاع مقدس ارتباطی عمیق و جدایی ناپذیر با عاشورا دارد ، صحنه های دفاع مقدس شبیه عاشورای حسینی است. ظلم و تنهایی در دفاع مقدس ظلم و تنهایی امام حسین (ع) مشابه است.

وی نقش دانشجویان و اساتید در دفاع مقدس را ارزشمند و مهم توصیف کرد و توضیح داد: بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس در حقیقت ستایش از فداکاری های تمام ملت ایران است؛ زیرا حفاظت مقدس متعلق به همه طبقات است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در خراسان جنوبی اظهار داشت: دفاع مقدس نادرترین و بی نظیرترین جنگ در جهان بود؛ زیرا در یک سو همه قطب های شرق و غرب و در طرف دیگر م believersمنان انقلابی جدید ایران بودند.

یادگار گفت: “جنگ به جوانان ما ، کل جبهه متحد عربی و تمام استکبار جهانی که برای مقابله با ملت قهرمان ایران و توقف انقلاب اسلامی بسیج شده اند ، افتخار کرد.”

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا الگویی شد

قاسمی گفت: رزمندگان ما معیارهای جنگ جهانی و آنچه قبلاً در دانشکده های نظامی آموزش داده می شد را شکستند ؛ زیرا ما نه برتری هوایی داشتیم و نه زمینی ؛ برعکس ، ما فقط نیروی انقلابی خالص و مومنان داشتیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل دفاع مقدس در بین جنگ های جهانی بی نظیر بود ؛ زیرا رزمندگان ما معیارهای جنگ جهانی را با ایثار و از خودگذشتگی تغییر دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در خراسان جنوبی افزود: جبهه ما جبهه حقیقت و روشنایی و جبهه مقابل ما دروغ و تاریکی بود. در جبهه ما ، رزمندگان شجاع در ایثار و فداکاری از یکدیگر پیشی گرفتند و نیروهای دشمن برای فرار از جبهه یکدیگر را اسیر کردند.

قاسمی یادآور شد: آنچه برای خدا انجام شده است ماندگار است و دفاع مقدس به دلیل اخلاص رزمندگان و شهدای گرانقدر ماندگار بود و در سراسر جهان الگو شد.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت هایی در زمینه محدودیت ها در حال انجام است ، گفت: در دفاع مقدس ، جوانان ایران به خدا توکل کردند و خدا به آنها کمک کرد. حفاظت مقدس باعث ظهور خلاقیت شد و بسیاری از آیات قرآن تفسیر و تمرین در دفاع. کل نگر “.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در خراسان جنوبی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت روحیه انقلابی و جهادی خاطرنشان کرد: هر جا که به صورت جهادی و انقلابی عمل کردیم ، موفق شدیم.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه اسلامی کره جنوبی نیز هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند و یاد رزمندگان و شهدای گرانقدر به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند. دانشگاه اسلامی واحد بیرجند در هفته دفاع مقدس اعلام کرد: هفته دفاع مقدس یادآور سالها حماسه و خود آزاری است.

ضرورت تلاش برای تعمیق فرهنگ و اندیشه بسیجی

سیدحسن هاشمی افزود: امسال که هفته دفاع مقدس مصادف با ایام اربعین حسینی است ، فرصت ارزشمندی برای ما ایجاد شده است تا در جهت تعمیق فرهنگ و اندیشه بسیج تلاش بیشتری کنیم.

وی افزود: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر و دفاع از مبارزات مخلصانه همه قهرمانان سالهای حماسه و ایثار از ضروریات است.

به گزارش آنا ، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور و سخنرانی سردار علی قاسمی ، فرمانده سپاه انصارالرضا و سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی در دانشگاه اسلامی بیرجند برگزار شد.

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا