عمومی

سفر به قشم ممنوع شد

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

علیرضا نصری ، فرماندار قشم ، امروز (یکشنبه) در ستاد کنترل مواد مخدر در قشم کرون گفت: “محدودیت های ترافیکی در اسکله های این شهر اعمال می شود و ورود اتومبیل های غیر محلی و مسافری به جزیره نیز مجاز نیست. اتومبیل و شهروندان قشم “.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران بستری و موارد مثبت ، این محدودیت ها به طور جدی دنبال می شود.

نصری ادامه داد: توقف ترافیک در داخل شهر در شب از ساعت 10 صبح تا 3 بامداد ادامه دارد و جریمه رانندگی برای وی صادر می شود.

تعطیلی مجتمع های خرید قشم

فرماندار قشم گفت: مشاغل گروه های 2 ، سه و چهار تعطیل می شود و بر این اساس فعالیت مجتمع های تجاری ، مدارس شبانه روزی ، باشگاه های ورزشی مرتبط با ورزش های پرطرفدار مانند کشتی ، کاراته و جودو ، کافه ها و چایخانه ها تعطیل می شود و مراسم اجتماعی و فرهنگی تعطیل خواهد بود. نمازهای مذهبی و جمعه ممنوع است تا زمانی که وضعیت شهر تغییر کند.

وی گفت: هرگونه اجتماع ، پریود ، عزاداری و ازدواج در قشم ممنوع است و با مراجع قضایی و قضایی با مجرمان برخورد می شود.

نصری افزود: سازمان منطقه آزاد ، شهرداری ها ، دهیاری ها و سازمان بنادر باید بلافاصله نسبت به ضدعفونی جاده ها ، مناطق شهری و داربست اقدام کنند.

واکسیناسیون بیش از 18 سال در جزایر لارک و هنگام

فرماندار قشم گفت: واکسیناسیون کلیه افراد بالای 18 سال در دو جزیره همگام و لارک در دستور کار قرار گرفته و به زودی آغاز می شود.

نصری افزود: با هماهنگی ستاد تاج استانی و ایجاد ادغام بین جزایر کوچک خلیج فارس ، واکسیناسیون عمومی در این جزایر به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: واکسیناسیون افراد بالای 50 سال در قشم و هرمزگان زودتر از موعد مقرر در کشور آغاز شده و تهیه واکسن برای افراد این گروه سنی مشکلی ندارد.

فرماندار قشم ضمن دعوت از افراد برای واکسیناسیون گفت: برای سلامتی ، خانواده و جامعه همه باید در برابر این ویروس واکسینه شوند و این یک وظیفه عمومی است.

دکمه بازگشت به بالا