استان ها

جزئیات تفاهم‌نامه 11 ماده‌ای دانشگاه آزاد اسلامی و استانداری مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا اراک ، تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و دفتر امور زنان و خانواده استان مرکزی در زمینه های آموزشی ، پژوهشی ، فناوری ، اقتصادی و فرهنگی به منظور تعامل به امضا رسید. بین دو آژانس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از مهارت های علمی و توسعه همکاری های آموزشی ، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه و دفتر استانداری در امور زنان و خانواده خواهد بود. مرکزی.”

حسین کلانتری اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و دفتر امور زنان و خانواده استان مرکزی در تلاش خود برای ادامه ارتباطات به منظور پاسخگویی به نیازهای متقابل تحقیق و آگاهی بخشی به منظور ارتقا شاخص های عدالت جنسیتی در زمینه زنان و خانواده.

برای تقویت همکاری ها از اساتید دعوت کنید

وی ، انجام مطالعات لازم و مطالعات امکان سنجی برای زنان و خانواده در استان مرکزی ، اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی با استفاده از امکانات هر دو طرف ، همکاری دو جانبه در مورد زنان و خانواده و دستیابی به جامعه ای با معلولیت رفاه اجتماعی برای زنان و خانواده ، همکاری دو جانبه برخی از تعهدات این تفاهم نامه مربوط به زمینه های تخصصی مربوط به زنان و خانواده و برگزاری سمینارها ، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی مشترک است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: استفاده متقابل از منابع و اسناد موجود ، طراحی و برگزاری نمایشگاه ها ، کمپین ها و کنفرانس های علمی در مورد زنان و خانواده ، همکاری مشترک مردم و دانشگاه برای صدور گواهینامه ها ، دوره ها و همکاری های اولیه تکمیل و تجهیز مراکز تحقیقاتی مشترک به نفع طرفین و دعوت از متخصصان داخلی و خارجی در زمینه های مختلف تخصصی زنان و خانواده برای دانش نهادی و خبرگان از دیگر موضوعات مهم است. این تفاهم نامه

کلانتری خاطرنشان کرد: تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی دفتر استانداری مرکزی امور زنان و خانواده در 11 ماده ، 37 بند و پنج تبصره توسط دکتر امضا شد. کلانتری رئیس دانشگاه اسلامی استان مرکزی و زهرا کسایی پور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استان مرکزی.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا