ورزشی

سرانه فضای ورزشی مدارس بهمئی به ۸۰ سانتی متر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدجمالی آرند در آیین افتتاح چهار چمن مصنوعی شهرستان بهمئی اظهار داشت: با تکمیل این تعداد فضای ورزشی سرانه فضاهای ورزشی در بهمئی ظرف ۲ سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است؛

وی بیان کرد: برای اجرای چهار طرح چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

جمالی آرند افزود: با همکاری نوسازی مدارس عملیات ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره خرزهره در بخش ممبی شهرستان بهمئی نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با تامین هزینه ۱۰ میلیارد ریالی این مدرسه روستایی تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

جمالی اضافه کرد: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.

وی افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی در حال ساخت، سرانه فضاهای آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

جمالی ارند ادامه داد: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان ، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان هم اکنون به بیش از ۱۱۴ هزار متر مربع رسیده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تاکنون در دو مرحله ۵۵ چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره برداری رسیده است، هم اکنون ۳۰ چمن مصنوعی دیگر در مدارس استان در حال اجرا است.

انتهای پیام 

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا