حوادث

زمین لرزه در نوبران خسارتی نداشته است/آماده باش ستاد مدیریت بحران

باراناخبر / مرکزی فرماندار ساوه گفت: این زمین لرزه که مرکز آن نزدیک قطعه نوبران بود ، در منطقه احساس شده و هیچ خسارتی نداشته است.

علی میرزایی روز شنبه 23 آبان در گفت وگو با باراناخبر اظهار داشت: زمین لرزه ای که ظهر امروز با بزرگی 3.8 ریشتر در حدود 13 کیلومتری شهر نوبران رخ داد ، مناطقی از مناطق شهری و روستایی این قسمت را لرزاند.

وی افزود: به محض وقوع این حادثه و دریافت گزارش زلزله ، کلیه دستگاه های اجرایی و نیروهای امدادی در شهرک ساوه و شهرداران و دهیاران روستاهای نوبران و کلیه تجهیزات مدیریت بحران در آماده باش بودند.

فرماندار ساوه اظهار داشت: علاوه بر آماده سازی کلیه تجهیزات امدادی و وسایل نقلیه ، به کلیه دستگاههای اجرایی در شهرک ساوه ابلاغ شد تا نسبت به برداشتن آمبولانس از مناطق تحت پوشش اقدام کنند و مناطق مرکزی و نوبران نیز به کلیه اهالی روستا و مجالس اسلامی. بنابراین همه نیروها در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: خوشبختانه در بررسی های انجام شده این زمین لرزه خسارتی مالی و جانی نداشته و ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل است.

میرزایی افزود: کانون زمین لرزه در نوبران نبود اما امروز این زمین لرزه در جای دیگری رخ داده و در برخی مناطق نوبران احساس شده است.

در همین راستا رئیس جمعیت هلال احمر ساوه نیز گفت: پس از وقوع زلزله در حوالی نوبران و همچنین استان قزوین ، جمعیت هلال احمر ساوه با ارسال تیم ارزیاب به منطقه نوبران خواستار نجات داوطلب و کارکنان هلال احمر شدند. قرمز ، جلسه هماهنگی نیروهای امداد و نجات تشکیل شده اند تا در صورت وقوع یک حادثه احتمالی ، بهینه پاسخ دهند.

سید لقمان حسینی افزود: با اعلام مدیریت بحران ، این اداره با آماده باش کامل خواستار نیروهای امدادی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا