استان ها

روزنامه نگاران در استان قزوین سرانجام صاحب خانه شدند

طبق این گزارش گزارشگر بیشترهمزمان با روز روزنامه نگار ، اصحاب رسانه و روزنامه نگاران استان قزوین در یک فضای صمیمی با شهردار قزوین دیدار و با شهردار شام خوردند.

در این جلسه خبرنگاران بیشتر وقت خود را صرف حمایت از تعامل بیشتر بین شهردار و رسانه ها کردند و خواستار استفاده از ظرفیت رسانه در آسیب شناسی و اجرای پروژه های شهری شدند.

محمدرضا جباری از آژانس خبری بیشتر وی گفت: “شعار آژانس خبری این است که” بیایید با عشق به جهان نگاه کنیم. “با همین رویکرد ، اگر رسانه ها یک نگاه دوستانه و دوست داشتنی از یکدیگر داشته باشند و بر رقابت با دوستی متمرکز شوند ، مسئولان با یک انتقاد ظاهر سازنده و حل مشکلات ، نشان می دهد که می توان به نتیجه بهتری دست یافت و توسعه استان تسریع یافت.

سرپرست آژانس خبری بیشتر استان قزوین عنوان کرد: علاوه بر کارهای زیرساختی ، بهتر است به موارد زیربنایی به ویژه در مناطق مرکزی شهر نیز توجه شود تا ظاهر شهر بهبود یابد و زیبایی آن در چشم شهروندان و گردشگران قرار بگیرد.

جباری گفت: “از شهردار محترم می خواهیم مشکل مسکن روزنامه نگاران را پس از یک دهه برطرف کرده و نگرانی های فعالان این رسانه را برطرف سازد.”


نتیجه رسانه را پیگیری کنید

فرضیه فرامرزی از حدیث ما هر هفته می گوید: “برگزاری چنین جلساتی صمیمیت بین رسانه ها و مدیران شهر را تقویت می کند و این مرحله می تواند الگویی برای سایر مدیران بویژه نهادهای فرهنگی باشد.”

این رسانه که از سالهای قبل از نصرتی جایی را در پناهگاه خبرنگاران می خواست ، اما این بار نیز درخواستی را برای خبرنگاران مطرح کرده و آخرین بار به درخواست شهردار قزوین درخواست کرده است. رضایت روزنامه نگاران و یک گور برای فعالان رسانه است. اختصاص دادن

وی اظهار داشت: در این دنیایی که در بدست آوردن زمین مشکل داشتیم و به کسی کمک نکردیم ، حداقل برای آخرت ما محلی را اختصاص دادیم که شهردار قزوین با مهربانی با این درخواست موافقت کرد و تصمیم گرفت برای دادن گورهای رایگان به خبرنگاران در بخش هنرمندان. ” هدیه باشید

مهری غیاثوند از روزنامه جام جم اظهار داشت: انتظار دارم شهردار از ظرفیت رسانه ها برای مشورت در توسعه پایدار استفاده کند ، زیرا افراد زیادی هستند که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می توانند به صورت رایگان در خدمت شهرداری باشند.

وی افزود: ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند اما می توانند کمک مؤثری به شهرداری کنند و از تصمیمات نادرست در اجرای پروژه جلوگیری کنند و بهتر است از خبرنگاران رسانه در امور اطلاعاتی استفاده شود.

محمد برزگر ، دیگر فعال رسانه ای ، افزود: ما منبع رسانه ای موثقی در استان نداریم که بتواند مردم را راضی کند ، و انتظار داریم خبرنگاران کمی فعال تر شوند و نگرانی های عمومی را در اخبار و اخبار مطرح کنند. “”

امیرعلی رضایی همچنین اظهار داشت: شهرداران قبلی نیز خوب عمل کردند و هر کدام یک صفت داشتند که نصرتی در ساخت تقاطع ها و پل های غیر سطح کار خوبی انجام داد. کمالی در ایجاد زیرساخت ها ، حسین جعفری در توسعه شهری و چشم انداز آینده نگر. همچنین می تواند توسط شهردار جدید ادامه یابد.

رهه آنلاین ، مریم کشاورز اظهار داشت: انتشارات همیشه نگران انتشار آن هستند ، اما باید این سؤال را بپرسیم که چرا رسانه ، که مهمترین رکن فرهنگ محسوب می شود ، نمی تواند اعتبار فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: انتظار داریم شهردار قزوین برای حل مشکلات روزنامه نگاران اصولی فکر کند تا بتوانیم رسالت خود را با نگرانی کمتری انجام دهیم.

حسین ضرابادی ، یک فعال رسانه ای ، اظهار داشت: امروز مشکلات باعث شده است که روزنامه ها و مجلات پنهانی داشته باشیم که بعضی اوقات به دلیل ترس از بسته شدن ، منتشر می شوند ، که باید رویکردی برای حمایت از فعالان رسانه ای باشد که دائماً هستند. صحنه حضور دارد. ” باشد

منیزه زیرک ، از هفتگی داریچه گفتگو ، اظهار داشت: نبود خبرنگاران تخصصی یکی از مشکلات حوزه اطلاعات است که شهرداری می تواند با برگزاری دوره های آموزشی خصوصاً در حوزه مدیریت شهری مهارت های فنی خود را تقویت کند.

دکمه بازگشت به بالا