عمومی

روایت خبر دزدیدن پل بزرگ تهران! 

امروز سایت همشهری آنلاین به نقل از باراناخبر نوشت: دهم بهمن ماه امسال بود که «ناصر امانی» یکی از اعضای شورای شهر تهران از سرقت عجیب پل در اتوبان شهید همدانی خبر داد. گفت. تعجب. آدرس خبر اینجا: پل بزرگ و معروف تهران چگونه به سرقت رفت؟ | ماجرای یکی از عجیب ترین سرقت های پایتخت توسط رئیس پلیس تهران

این خبر به تفصیل در سایت باراناخبر با تحلیل دقیق فنی-مهندسی و اتفاقاً پس از اقدامات لازم و پلیس دقیقاً در ساعت 02:00 روز 26 بهمن ماه به دست نیروهای محترم انتظامی رسید.
ناگفته نماند که این خبر را در تاریخ 6 بهمن در اختیار باراناخبر قرار دادم. تصور متواضعانه این است که اگر از سوی اینجانب مطرح نمی شد، شاید حتی تاریخ هشتم بهمن بر اساس این تبصره متواضعانه اصلاً از سوی شهر و شورای محترم شهر مطرح نمی شد! مثل قبل تا مدتها خبری از ناپایداری پل نبود!؟ خبر و هشدار اصلی من: نخبگان تهران و پل چیتگر

هر چند همیشه گفته ام که از امنیت ایران و مردم ایران می نویسم و ​​این را همه کسانی که مرا می شناسند و همچنین همه کتاب ها و مقالاتم که موجود است و به این ادعا احترام می گذارند گواه است. اما در ادبیات علمی به این می گویند سرقت ادبی!

* استاد نمونه کشوری در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران، بنیانگذار تاب آوری و مدیریت بحران در ایران و مؤسس انجمن بزرگان شهری کشور.

دکمه بازگشت به بالا