عمومیکسب و کار برتر ایرانی

رستوران با موسیقی زنده مشهد

رستوران‌های مشهد محل امن و آرام برای پذیرایی از میهمانان و مسافران است. شهر مشهد، ‌جزو اولین شهر زیارتی در کشور به شمار می‌رود. افرادی که به قصد زیارت شهر مشهد مسافرت می‌کنند دوست دارند، از امکانات تفریحی، ورزشی و همچنین رستوران‌های مشهد، نیز استفاده کنند. اگر قصد سفر به مشهد و در این شهر را دارید؛ الماس تریپ از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شماست.برای آنکه بتوانید بهترین خاطرات را برای خود و خانواده رقم بزنید بهتر است، از مانند رستوران‌های و شاندیز دیدن کنید. تمامی رستوران‌های مشهد قوانین بهداشتی را رعایت کرده و دارای تمامی امکانات رفاهی برای پذیرایی مهمانان هستند. در این رستوران‌ها ‌انواع غذاهای محلی، بین المللی و سنتی طبخ می‌شود.

رستوران با موسیقی زنده کجا بریم؟ بهترین رستوران ها با قیمت و تصاویر در 1402 | فودیسم

معرفی بهترین رستوران‌های مشهد

شهر مشهد از شهرهای زیارتی کشور به شمار رفته و دارای مراکز تفریحی و گردشگری بسیار است. در این شهر رستوران‌های بسیاری از مهمانان به سبک‌های مختلف پذیرایی می‌کنند. رستوران‌های مشهد بسیار متنوع هستند و هر کدام از رستوران‌ها دارای امکانات غذاهای متنوعی هستند. برخی از بهترین رستوران‌های مشهد عبارتند از:

    • رستوران معین درباری
    • رستوران معلق مشهد
    • رستوران باغ زیتون مشهد
    • رستوران ایتالیایی لیو
  • رستوران نسیم لبنان
  • رستوران الماس
  • رستوران رضایی
  • رستوران تشریفات طرقبه
  • رستوران بابا قدرت
  • رستوران مجلل الهیه مشهد

لیست رستوران‌های مشهد را در بالا ذکر کردیم. تمامی رستوران‌های نام برده جزو بهترین رستوران‌هایی هستند که تمامی امکانات رفاهی و پذیرایی را برای مهمانان در نظر گرفته‌اند. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از رستوران‌های نام برده آشنا کنیم.

رستوران رضایی

جزو رستوران‌های درجه یک و عالی شهر مشهد به شمار می‌رود. کباب‌های رستوران رضایی بسیار عالی و مشهور هستند‌. رستوران رضایی دارای چندین شعبه است. مجموعه رستوران‌های رضایی در سال ۵۷ در خیابان دریا دل شروع به کار کرد. الماس تریپ، بهترین سایت گردشگری در ایران خدمات با بالاترین کیفیت را ارائه میدهد.

شعبه بعدی در سال ۶۶ در خیابان آبکوه تاسیس شد. در این رستوران‌ها انواع شیشلیک، ماهیچه، چلو کباب سلطانی، وزیری، جوجه کباب و چلو فیله سرو می‌شود. تمامی غذاها کیفیت عالی داشته و رضایت مشتری‌ها را در بر داشته است. آدرس این رستوران، مشهد، تقاطع کلاهدوز، خیابان آبکوه است.

رستوران پسران کریم

این رستوران زیبا و مجلل دارای بافتی قدیمی بوده و جزو رستوران‌های مشهور در مشهد است. اگر علاقه زیادی به چلو ماهیچه دارید بهتر است، این رستوران را انتخاب کنید. رستوران پسران کریم جزو رستوران‌های مشهد با قیمت مناسب است که امکانات رفاهی و پذیرایی مناسب و عالی دارد و محیطی آرام را همراه با موسیقی زنده برای همه مسافران تدارک دیده است. این رستوران شیک در بلوار سجاد واقع شده است.

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری یکی از رستوران‌های قدیمی شهر و جزو بهترین رستوران‌های سنتی مشهد است. این رستوران، یکی از رستوران‌های شلوغ با ظرفیت بالا است. کباب‌های این رستوران بسیار مشهور هستند. برای آنکه بتوانید از کباب‌های خوشمزه رستوران نهایت لذت را ببرید، باید مدتی در صف بمانید. دیگر غذاهای طبخ شده در این رستوران با کیفیت هستند و بیشتر غذاهایی که ارائه می‌شود جزو غذاهای اصیل و سنتی هستند و همه مشتری‌ها به آنها علاقه دارند. این رستوران در خیابان پاسداران روبروی هتل باختر واقع شده است.

رستوران معلق مشهد

این رستوران زیبا جزو رستوران‌های مدرن و تازه تاسیس است و ظرفیت ۳۲ میهمان را دارد. رستوران معلق مشهد متحرک است و بالا و پایین می‌رود. تا ارتفاع ۴۰ متر می‌توانید نمای بیرون رستوران را مشاهده کنید. غذاهای سرو در این رستوران بسیار با کیفیت است و همزمان با صرف غذا می‌توانید از موسیقی زنده و تماشای نمای بیرون هم لذت ببرید. رستوران معلق، از رستوران‌های مشهد با موسیقی زنده است. آدرس این هتل بسیار هیجان انگیز و دلپذیر مشهد،کیلومتر۱۰ جاده شاندیز است.

رستوران باغ زیتون مشهد

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید بهتر است که رستوران باغ زیتون را برای خود انتخاب کنید. این رستوران از غذاهای ایتالیایی ناب برای پذیرایی از میهمانان خود استفاده می‌کند. کیفیت غذاها بسیار عالی است.

میهمانان بسیاری از غذاهای ایتالیایی استقبال کرده و این رستوران جزو رستوران‌های شلوغ به شمار می‌رود. این رستوران دارای چندین شعبه است و به راحتی می‌توانید به یکی از شعبه‌های رستوران مراجعه کرده و غذای ایتالیایی خوشمزه خود را سفارش دهید.آدرس این رستوران، خیابان سجاد – بهار ۱۰ است.

رستوران ایتالیایی لیو

یکی از بهترین رستوران‌هایی که غذاهای ایتالیایی را می‌توانید در آن میل کنید رستوران لیو است. این رستوران جزو بهترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران در مکانی بسیار آرام و لذت بخش از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از جمله غذاهای خوشمزه ایتالیایی که در این رستوران سرو می‌شود عبارتند از: چیکن پیتزا، چیکن پاستا. در این رستوران انواع پیش غذا مانند: بروسکتامودورا و بروسکتافرماجیو سرو می‌شود.

از انواع سالاد ایتالیایی می‌توانیم به سالاد سزار با مرغ و سالاد یونانی اشاره کنیم؛ همچنین انواع پیتزاهای معروف ایتالیا مانند پیتزا سل میو، پیتزا پروجیا، پیتزا و جتریانو پیتزا گورگونزولا در این رستوران که به عنوان بهترین کافه رستوران‌های مشهد شناخته شده است، سرو می‌شود. در صورتی‌که به پاستا علاقه داشته باشید می‌توانید پاستا مرغ با سس پستو و پاستا آلفردو با مرغ را سفارش دهید.آدرس این رستوران، مشهد، بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، ملاصدرا ۱۹ است.

رستوران بابا قدرت

یکی از رستوران‌های قدیمی شهر مشهد است که در داخل یکی از هتل‌های بسیار بزرگ جای دارد. این رستوران جزو رستوران‌های مشهد خیابان امام رضا به شمار می‌رود. این رستوران کباب بسیار معروفی دارد و دارای سالن پذیرایی بزرگ برای پذیرایی از مهمانان است.

این رستوران در سال ۱۳۸۰ بازسازی شده است و قدمتی حدود ۲۰۰ سال دارد. اگر عاشق کباب‌های گوسفندی هستید، بهتر است این رستوران را انتخاب کنید. آدرس این رستوران، انتهای بازار امام رضا، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر ۱۶ است.

رستوران ارم شاندیز

در طی چند روزی که به مشهد مقدس سفر می‌کنید، پس از زیارت نیاز دارید به یک مکان تفریحی امن و دور از شهر بروید. شاندیز یکی از شهر‌های گردشگری و توریستی مشهد است و دارای رستوران‌های بسیار زیادی است. رستوران ارم شاندیز یکی از رستوران‌های بسیار زیبا، لوکس و دیدنی است. در رستوران‌های مشهد فست‌فود هم در مدت زمان بسیار کم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

در رستوران ارم می‌توانید، فست‌فود‌های لذیذ مانند انواع پیتزا، غذاهای خوشمزه سنتی و محلی را سفارش دهید. از جمله غذاهای بسیار محبوب این رستوران کباب است. کباب‌های رستوران ارم، حجم بیشتری داشته و بزرگتر هستند؛ همچنین می‌توانید برنج زعفرانی را همراه با کباب‌های گوشت گوسفندی سفارش داده و با قیمت مناسب میل کنید.

تخت‌هایی برای پذیرایی از میهمانان در بیرون رستوران هم قرار داده شده که به راحتی می‌توانید در آنجا به استراحت پرداخته و غذای خود را در طبیعت زیبا میل کنید. آدرس رستوران ارم شاندیز، مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم است.

رستوران الماس

رستوران الماس یکی از رستوران‌های مشهد نزدیک حرم است و جزو رستوران‌های قدیمی و با سابقه به شمار می‌رود. این رستوران بسیار مجلل در هتل الماس واقع شده است. افرادی که پس از زیارت امام رضا قصد استفاده از امکانات رستوران‌‌ها را دارند، بهتر است به رستوران الماس بروند. در این رستوران غذاهای بین المللی و ایرانی سرو می‌شود.

هزینه غذاها نسبت به دیگر رستوران‌ها بالاتر است دلیل این امر سلف سرویس بودن خدماتی است که پرسنل رستوران برای میهمانان خود در نظر گرفته‌اند. کیفیت غذاهای رستوران الماس بسیار مناسب است و محیطی آرامش بخش را برای همه مسافران نوید می‌دهد. این رستوران در خیابان امام رضا (ع)، بعد از کوچه ۲۹ واقع است.

رستوران تشریفات طرقبه

هنگامی که برای تفریح و گردش به طرقبه سفر می‌کنید بهتر است، از امکانات رستوران تشریفات طرقبه هم نهایت استفاده و لذت را ببرید. در این رستوران بهترین غذاهای ایرانی و محلی سرو می‌شود. رستوران‌های مشهد طرقبه در مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی قرار دارند. بهترین غذاهایی که در این رستوران تهیه می‌شود ماهیچه، شیشلیک، میگو و مرغابی است.

این غذاها جزو غذاهای درجه یک و باکیفیت رستوران به شمار می‌روند. از امکانات رستوران می‌توانیم به کافی‌شاپ و کافه سنتی هم اشاره کنیم. رستوران تشریفات دارای آلاچیق‌های سنتی و پارکینگ اختصاصی است. به راحتی می‌توانید داخل آلاچیق بنشینید و از خوردن غذاهای محلی، سنتی و کباب‌ها لذت ببرید. آدرس این رستوران واقع در طرقبه، ۵۰۰ متر مانده به جاغرق است.

رستوران مجلل الهیه مشهد

این رستوران جزو رستوران‌های لوکس و قیمت بالا در بهترین منطقه است. رستوران الهیه از طراحی‌های لوکس و مدرن برای نمای بیرونی استفاده کرده است. نسبت به دیگر ساختمان‌های اطراف رستوران الهیه بسیار مورد توجه است.

این رستوران دارای سه طبقه پارکینگ است و تم تولد با طراحی دلخواه شما دارد؛ همچنین جزو رستوران‌های مشهد برای تولد به شمار می‌رود. شما می‌توانید جشن‌های عروسی خود را در این هتل مجلل و لوکس بگیرید. غذاهای رستوران بسیار عالی و باکیفیت است و انواع غذاهای سنتی، محلی و خارجی در این رستوران سرو می‌شود. رستوران الهیه در بلوار الهیه جنب میدان ولیعصر واقع شده است.

سخن پایانی

انتخاب یک رستوران با غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب بسیار مهم است. افرادی که به غذاهای کبابی اهمیت می‌دهند باید به رستوران‌های مخصوص این غذاها مراجعه کنند. کسانی که به غذاهای خارجی مخصوصا غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی علاقه دارند، باید به رستوران‌هایی که غذا‌های خارجی را سرو می‌کنند، سر بزنند.

در این مقاله اطلاعاتی در مورد بهترین رستوران‌های مشهد در اختیار شما قرار داده‌ایم. لطفاً نظرات خود را پس از مراجعه به رستوران‌های مشهد برای ما بفرستید. منتظر انتقادات و نظرات شما هستیم.

 

دکمه بازگشت به بالا