عمومی

راهیابی نمایندگان ۴ وزن دوم ایران به نیمه نهایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر ،
در پایان مسابقات صبحگاهی علیرضا سرلک (57 کیلوگرم) ، امیر محمد یزدانی (65 کیلوگرم) ، محمد نخودی (79 کیلوگرم) و کامران قاسم پور (92 کیلوگرم) 4 نماینده کشورمان با پیروزی بر رقبای خود راهی نیمه نهایی شدند. به

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور اول در دور دوم جوزپه ویلارو از اکوادور را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 7-6 از سد آرین چیوترین بلاروس عبور کرد و به نیمه نهایی رسید. حریف سرلک در این مرحله سلیمان اتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه است.

در دسته 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر گابریل جاناتس از اتریش را شکست داد. وی در دور بعدی سباستین ریورا از پورتوریکو را با نتیجه 13 بر 3 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله یزدانی با نتیجه 4 بر 2 کریستف بینکوفسکی از لهستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله وی با علیبک عثمانوف از قرقیزستان روبرو می شود.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی در دور اول آرون کانووا از ایتالیا را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و در دور دوم آرمان آواگایان از ارمنستان را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله سیف الدین آلکما از فرانسه را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. جوجه ها در حال حاضر برای کسب مدال طلای جهان زیر 23 سال نیکا کنچادزه می جنگند.

در وزن 92 کیلوگرم ، کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم ، با نتیجه 7 بر صفر از سد آندریل والائوسف در اوکراین گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در دور بعد ، ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان گرجستان را با نتیجه 8 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این مرحله قاسم پور به مصاف قهرمان جهان جی دان کاکس از آمریکا می رود.

مرحله نیمه نهایی از ساعت 18:15 برگزار می شود.

همچنین امشب فینال چهار وزن اول از ساعت 19:30 برگزار می شود. در وزن 86 و 125 کیلوگرم به ترتیب حسن یزدانی و امیرحسین زارع به مصاف دیوید تیلور ، قهرمان المپیک و جهان از آمریکا و گنو پتریاشویلی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از گرجستان می روند. آنها می روند.

دکمه بازگشت به بالا