ورزشی

چهار نماینده ایران به دیدار نیمه نهایی راه یافتند

قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان

چهار نماینده ایران به دیدار نیمه نهایی راه یافتند

امروز (سه شنبه) از ساعت 14:00 در رم ایتالیا، مسابقات پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در حال برگزاری است که در پایان مسابقات صبحگاهی 4 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری باراناخبر، در پایان دورهای صبح، پیام احمدی در وزن 45 کیلوگرم، محمدرضا غلامی در وزن 51 کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در وزن 60 کیلوگرم و حمیدرضا کشتکار به مرحله نیمه نهایی رسیدند. در وزن 92 کیلوگرم

امتیازات فرصت کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم پیام احمدی در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 مقابل نیرج پاتل از هند به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی عمر تانیتیماک اولو از قرقیزستان را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احمدی در این مرحله به مصاف یوهان پوکوبا از اوکراین می رود.

در وزن 51 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، محمد غلامی در دور دوم مقابل روان بکیموف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 7 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مانیش از هند را با نتیجه ۱۱ بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. غلامی در این مرحله با علی سومبل از ترکیه مبارزه می کند.

در وزن 60 کیلوگرم ابوالفضل میرشکار در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر هوبرت ویسوکسانسی از لهستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر از سد آوتاندیل مامالادزه از گرجستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. میرشکار در این مرحله موکول چاهان از هند را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله به مصاف گاسپار ترتریان از ارمنستان می رود.

در وزن 71 کیلوگرم محمد مرادی در دور اول مقابل آرارات واردرسیان از ارمنستان با نتیجه 12 بر 3 شکست خورد و باید منتظر این فرصت برای صعود به فینال باشد تا او نیز وارد براکت بازنده شود.

در وزن 92 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، حمیدرضا کشتکار در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر لوکمان گل از ترکیه را شکست داد. او راماندیپ از هند را در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. کشتکار در این مرحله با گور آیوازیان از گرجستان مبارزه می کند.

مرحله نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 14:30 به وقت ایران آغاز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا