عمومیکسب و کار برتر ایرانی

خرید مستقیم انواع چینی سرویس بهداشتی

خرید سرویس بهداشتی چینی یکی از ملاحظات اصلی در ساخت منازل و ساختمان های اداری، تجاری و … می باشد. تهیه تجهیزات مناسب برای این قسمت از خانه از نظر بهداشتی و اقتصادی بسیار مهم است. یکی از بهترین محصولات و برندها در این زمینه خرید محصولات چینی بهداشتی می باشد. این محصولات از لعاب شفاف و مرغوب ساخته شده اند. که به راحتی با مواد شوینده تمیز می شوند.

محصولات بهداشتی کردی شامل موارد زیر است:

  1. توالت
  2. توالت ایرانی
  3. لگن شستشو
  4. کف نمکی
  5. و…

خرید برخی از اقلام فوق و لوازم حمام چینی برای هر ساختمانی ضروری است و برخی از آنها قابل چشم پوشی است. در ادامه به توضیح برخی از این موارد می پردازیم.

خرید لوازم بهداشتی

روشویی چینی را از بهترین سرویس بهداشتی چینی بخرید

امروزه در ساخت خانه ها به تزئینات و زیبایی قسمت های بهداشتی آن اهمیت زیادی داده می شود. یکی از مهم ترین قسمت های خانه حمام است. روشویی طرح های مختلفی دارند که انتخاب را کمی سخت می کند. آشنایی با مدل های مختلف روشویی و سرویس بهداشتی می تواند به شما در خرید بهترین سرویس چینی کرد از فروشگاه رضایی کمک کند.

به گزارش سایت همیار اجتماعی: روشویی هایی که در گذشته های نه چندان دور مورد استفاده قرار می گرفتند معمولاً متریال و مدل های مشابهی داشتند و تفاوت چندانی بین آن ها وجود نداشت اما در سال های اخیر روشویی ها در متریال، طرح ها و طرح ها تغییر کرده اند. رنگ ها زیبا و متنوع تولید می شوند و در نتیجه خریدار قدرت انتخاب بسیار بالایی در این زمینه دارد.

انواع دستشویی

  • روشویی چینی بدون حاشیه: این مدل روشویی  باید روی سطح سنگی نصب شود. لبه آن صاف و ظاهر آن یکنواخت و منظم است.
  • روشویی لبه دار: این مدل روشویی باید روی پیشخوان نصب شود. طراحی آن به گونه ای است که لبه آن کمی بالاتر از سطح پیشخوان است.
  • روشویی چینی مدل پایه: این مدل روشویی در اکثر منازل مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل یک پایه زیر روشویی قرار داده شده است. این پایه برای حمایت از روشویی و پوشش لوله های روشویی استفاده خواهد شد.
  • روشویی : این مدل یکی از نمونه های جدید و مدرن در خرید لوازم سرویس بهداشتی چینی می باشد. این روشویی با استفاده از مواد مختلفی مانند شیشه، سنگ، فلز و چینی تولید می شود. برای نصب این مدل به شمارنده نیز نیاز دارید.
  • روشویی یکپارچه: در این سرویس بهداشتی محل روشویی و پیشخوان به هم وصل شده اند. روشویی یکپارچه در مدل ها و طرح های مختلفی موجود است که می توانید با توجه به سلیقه و فضای خود خریداری کنید.

یک کابینت روشویی بخرید

خرید سرویس بهداشتی چینی و استفاده از این مدل روشویی در فضاهای کوچک بسیار کاربردی است. در این مدل روشویی روی کابینت نصب می شود و فضای زیر روشویی محل مناسبی برای قرار دادن لوازم آرایشی مانند صابون، شامپو و … می باشد.

خرید لوازم بهداشتی و وان و جکوزی

در بازار امروز مدل های متنوعی از وان و جکوزی با قیمت های مختلف وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که قیمت جکوزی به دلیل داشتن آپشن های بیشتر کمی بالاتر از وان است.

توجه داشته باشید که در خرید محصولات بهداشتی کردی مانند وان به ابعاد آن توجه کنید. طول وان معمولا از 120 سانتی متر شروع می شود و تا 190 سانتی متر ادامه می یابد. البته می توانید وان هایی با طول بیشتر از 190 سانتی متر خریداری کنید. عرض وان معمولاً 70-100 سانتی متر است.

نکته دیگری که در خرید سرویس بهداشتی چینی و وان باید به آن توجه کرد، ظاهر آن است. این محصول در مدل های زیر موجود می باشد.

  • وان دایره ای
  • وان مربع
  • وان حمام مثلثی
  • وان حمام بیضی شکل

مدل های جدید وان و جکوزی به نام وان جزیره ای نیز به تازگی تولید شده است.

حجم و ظرفیت وان از 60 لیتر تا 30000 لیتر متغیر است. همچنین برخی از وان ها به دلیل اندازه و حجم به وان دو یا چند نفره معروف هستند.

از بهترین سرویس بهداشتی چینی دستشویی بخرید

توالت فرنگی یکی از پرمصرف ترین محصولات در سال های اخیر است. افراد مسن، بیماران و افرادی که علاقه ای به استفاده از توالت های ایرانی ندارند نیز از این محصول بیشتر استفاده می کنند. امروزه حتی در مکان های عمومی نیز شاهد مدل های مختلفی از توالت فرنگی هستیم.

این مدل از لوازم بهداشتی کردی در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شود. معمولا یک اندازه استاندارد برای توالت ها وجود دارد. عرض آن حدود 37 سانتی متر و طول آن 54 تا 72 سانتی متر است.

استفاده از سرامیک با لعاب یکی از رایج ترین مواد برای ساخت توالت فرنگی است. البته شرکت های مختلف از تکنولوژی ها و ضخامت های متفاوتی برای تولید این سرویس بهداشتی چینی استفاده می کنند.

قدیمی ترین روش برای شستشوی توالت استفاده از مخزن آب و لوله تخلیه است. امروزه از روش های جدیدی مانند شستشوی کاسه ای یا جت استفاده می شود. در این روش ها آب با مکانیزم خاصی از مخزن هدایت می شود که باعث تمیزی سریعتر و کیفیت بهتر سرویس می شود.

خرید توالت فرنگی آسیایی یا ایرانی

همانطور که می دانید استفاده از این سیستم توالت فرنگی در اکثر خانه های ایرانی رایج است. سنگ توالت ایرانی مدل های مختلفی دارد که در این قسمت به توضیح مختصری در مورد آنها می پردازیم.

جنس این سرویس بهداشتی عمدتاً سرامیک یا چینی است.

در خرید لوازم بهداشتی کردی مانند سنگ توالت به ابعاد و محل نصب آن دقت کنید.

هنگام خرید این محصول بهداشتی چینی می توانید کاسه سیفون توالت فرنگی را نیز انتخاب کنید. این مدل ها برای نظافت و از بین بردن بوی نامطبوع بسیار مناسب هستند.

خرید آب شور

استفاده و خرید این سرویس بهداشتی کردی در حمام، توالت، آشپزخانه و یا هر جای ساختمان که آب در آن جمع می شود ضروری است. به زبان ساده، آب از طریق یک رابط به نام کف نمک از زمین به لوله فاضلاب جریان می یابد.

مدل های مختلفی از این سرویس بهداشتی چینی وجود دارد که می توان از آنها در مکان های مختلف استفاده کرد. کف های نمکی بسته به جنس به دو دسته پلاستیکی و فولادی تقسیم می شوند. کفش های استیل شور دوام و زیبایی بیشتری دارند.

بسته به شکل ظاهری، این محصولات چینی بهداشتی را می توان به مدل های زیر تقسیم کرد:

  • خطی
  • گرد
  • مربع
  • سرامیک خور
  • خطی

کفش های گرد و مربع ساده ترین نوع کفش هستند. پمپ های خطی را می توان در مکان هایی مانند استخر که حجم آب بیشتر است و با پمپ های ساده تخلیه نمی شود، استفاده کرد.

فلاش تانک ساخته شده از لوازم بهداشتی چینی

فلاش تانک یک ابزار مهم در حمام و توالت است. این محصول که به سیفون نیز معروف است، ظرفی برای نگهداری آب است. در صورت لزوم با فشار دادن دکمه یا کابل مخصوص مقدار زیادی آب به کاسه توالت منتقل می شود.

این لوازم بهداشتی کردی نیز در مدل های مختلف موجود می باشد:

  1. سطح مخزن فلاش
  2. مخزن داخلی
  3. فلاش تانک دو منظوره

نتیجه گیری

خرید لوازم بهداشتی کردی از یک تولید کننده خوب می تواند سال ها خیال شما را از محصولات خریداری شده راحت کند. لوازم بهداشتی توسط بسیاری از تولیدکنندگان داخلی و خارجی تولید می شود. برای اطلاع از مدل های مختلف و مشاوره خرید لوازم بهداشتی کردی می توانید با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رضایی و این لینک مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا