رئیس عقیدتی سیاسی ناجا: از برخی صحبت‌های نامزدها در مناظره، تأسف خوردم

باراناخبر / تهران رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا گفت: من به بحث های امروز ریاست جمهوری گوش دادم و از نحوه صحبت متولیان اداره کشور پشیمان شدم. در مورد گفتگوهایی که مدتی پیش داشتم ، آنها مرا تهدید کردند و گفتند که بودجه سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا را کاهش خواهیم داد. ارزش واحد پول جمهوری اسلامی ایران 80 درصد کاهش یافته است ، چرا یک مقام مسئول از واحد پول ایران دلسوزی نکرد و مصاحبه نکرد؟

به گزارش باراناخبر ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی عصر روز شنبه (ششم خرداد) پنجاه و هشتمین سالگرد شهدای 15 خرداد سال 63 را که در گلزار شهدای خیابان خاوران تهران برگزار شد ، اعلام کرد: 15 هزار شهید و ایثارگر ملت ایران در به ویژه آغاز نهضت امام به شهادت رسیده است. خرداد ماه حماسه است؛ از فتح خرمشهر تا قیام 15 خرداد. انشا’الله ملت ایران در تاریخ 28 ژوئن با حضور آگاهانه و انتخاب افراد صالح و شایسته ، حمله دیگری به این کشور انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: شهدای 15 خرداد به همراه امام راحل که به عنوان رویاهای یک ملت در بهشت ​​ظاهر شدند ، در دوران سخت به عنوان اولین یاران امام در کنار او بودند و با مظلومیت و شهادتشان تقویت شدند. درخت انقلاب اسلامی.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی افزود: نهضت امام خمینی (ره) از نیمه دوم سال 1341 و مخالفت امام با انجمن های ایالتی و ولایتی آغاز شد. خرداد پانزدهم آغاز قیام بود زیرا مردم وابسته به دولت امام هستند.

دین در ادامه یادآور شد: مردم تهران ، قم و ورامین جان خود را برای پیروزی امام فدا کردند و این فداکاری منجر به شهادت 15000 نفر شد. امام خمینی (ره) توانست برای اولین بار در ایران دولت شاهنشاهی 2500 ساله را سرنگون کند. سرنگونی دولت شاهنشاهی برای چندین سال یک فرض غیرممکن بود ، اما اقتدار و مردم این کار را کردند و دولت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد. 15 خرداد فراخوان طبقات محروم و مظلوم بود ، قیام خونین 15 خرداد برای اسلام ناب محمدی بود.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با اشاره به انتخابات امسال گفت: من به بحث های امروز ریاست جمهوری گوش دادم و از نحوه صحبت مسئولان کشور پشیمان شدم. در مورد گفتگوهایی که مدتی پیش داشتم ، آنها مرا تهدید کردند و گفتند که بودجه سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا را کاهش خواهیم داد. وقتی ارزش پول جمهوری اسلامی ایران 80٪ کاهش یافت ، چرا یک مقام مسئول برای ارز ایران دلسوز نبود و مصاحبه نکرد؟

این مقام مسئول یادآور شد: اگر به سنگ مزار شهدا نگاه کنیم ، هیچ یک از آنها متعلق به طبقات ثروتمند نیستند بلکه از بدنه جامعه هستند. شهدا از جمله کسانی هستند که هر چه زودتر با امام خمینی خداحافظی کردند و جان خود را فدا کردند. شهدا در پانزدهم خرداد ماه سرآمد بودند و کار امام خمینی (ره) و شهدا به حدی بود که آنچه در اختیار داریم فداکاری های این عزیزان است و آنها به فرمان خود ملتی را از تاریکی و تاریکی نجات دادند.

وی اظهار داشت: اگر دشمن اشتباهی مرتكب شود ، ایران با آن كاری می كند كه فراموش نمی كند. دشمنان نمی خواهند مردم به پای صندوق های رای بروند ، اما آنها کور هستند و انشاالله در تاریخ 19 ژوئن نشان خواهیم داد که دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید خواهیم کرد.

آدیان در پایان گفت: من از شهری به شهر دیگر سفر می كنم تا مردم و همكارانم را به پای صندوق های رأی فراخوانم و با رای خود پیروزی اسلام و پیامبر (ص) را بدست آورم. حماسه ای از فتح خرمشهر در انتخابات فتح شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا