عمومیکسب و کار برتر ایرانی

دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس

دیزل ژنراتور انگلیسی پرکینز (پرکینز) در سال 1932 در انگلستان شروع به کار کرد و با توسعه کارخانه پرکینز از 10 کاوا تا 2000 کاوا تولید می کند. محصولات پرکینز در انواع کاربردهای دریایی، صنعتی و تولید برق به فروش می رسد. از جمله ویژگی های این دیزل ژنراتور می توان به عملکرد بی صدا آن اشاره کرد که ترکیب قطعات دیزل ژنراتور انگلیسی پرکینز با مدرن ترین تجهیزات را به نمایش می گذارد. . قیمت موتور پرکینز بسته به قدرت آن از 43 میلیون تومان به بالا متغیر است. نمایشگر این دیزل ژنراتور و انواع ژنراتور پرکینز، دیتا شیت، کاتالوگ، ابعاد و مشخصات این محصول و همچنین لیست قیمت دیزل ژنراتور پرکینز در زیر توضیح داده شده است.

پرکینز انگلستان دیزل آفی

دیزل ژنراتور انگلیسی پرکینز و موتور ژنراتور پرکینز به سه دسته تقسیم می شوند که از نظر تقسیم بندی عملکردی قابل معرفی هستند. شرکت پرکینز همواره متعهد به تضمین کیفیت خود است و موتورهای این شرکت از 11 اسب بخار تا 2800 اسب بخار است که در بخش کشاورزی و صنعتی به وفور یافت و دیده می شود. سری 4000 موتورهای دیزلی تا 50 کیلووات یا 67 اسب بخار تولید می کند. سری 1200 موتورهای دیزلی پرکینز تا 240 کیلووات یا 320 اسب بخار تولید می کند. موتورهای سری 4000 تا 2000 کیلو وات می رسند.

پرکینز موتور انگلستان

موتورهای دریایی پرکینز: این موتورها برای تامین نیرو و انرژی موتورهایی که روی آب شناور هستند مانند کشتی ها و قایق ها طراحی شده اند.

موتورهای صنعتی پرکینز: این موتورها برای برق انداختن و راه اندازی ماشین آلاتی مانند لیفتراک، لودر، ابزار برقی، تراکتور و کمباین ساخته می شوند.

موتورهای تولید انرژی پرکینز: از این موتورها برای تولید برق در صنعت استفاده می شود و دیزل ژنراتورها را می توان یکی از ملزومات اصلی این صنعت دانست.

قطعات صنعتی پرکینز خود را به کیفیت متعهد کرده و این تعهد را در قلب کار خود قرار داده و همچنان در این زمینه پیشرو است. شرکت پرکینز با کمک کارشناسان و متخصصان مجرب خود در مقیاس کوچک; با استقبال از علم و فناوری روز دنیا در زمینه راندمان و مصرف کم، تلاش برای تولید موتورهای کوچکتر صورت می گیرد.

انواع دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز سه سیلندر یا موتور پرکینز 3 سیلندر

نماینده دیزل ژنراتور پرکینز

موتورهای دیزلی پرکینز برای فروش از 10 تا 2000 کیلووات، ساخت انگلستان، به صورت عمده از رادوکو، نماینده پرکینز انگلستان شما در دسترس است.

لیست قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

برای مشاهده قیمت موتور دیزل پرکینز با توجه به نیاز و توانایی خود می توانید به صفحه خرید دیزل ژنراتور  الکتنو مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا