استان ها

دستگیری یک اخلالگر اقتصادی در آذربایجان‌غربی

به گزارش باراناخبر آذربایجان غربیسرهنگ ایرج حسن خانی در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف و اقدامات ویژه پلیسی و نافرمانی از شاخص های اقتصادی در استان به هزینه یکی از شرکت های صنعتی مشکوک به خراب شدن اقتصاد سیستم مشکوک ، دستور تحقیق داده شد. “آنها کار ویژه خود را انجام دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی توانستند شرکت مورد نظر را که در زمینه واردات میله های آهن و فولاد به کشور فعالیت می کرد ، شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: پس از انجام تحقیقات فنی پلیس ، سرانجام مشخص شد متهم اصلی این شرکت در پوشش یک شرکت صنعتی با کلاهبرداری های متقلبانه و روش ها و فنون خاص در در زمینه تامین و بازاریابی مورد نیاز ، ارز دولتی از بانک عامل برای فولاد و میله های آهنی وارداتی دریافت کرده و در عین حال به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی ادامه داد: متهم اصلی این پرونده که مدیرعامل این شرکت بود در تحقیقات فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد و کارشناسان اداره سکوت میزان تخلفات را 138 میلیارد و 809 میلیون ریال برآورد کردند.

حسنخانی در خاتمه با اشاره به اینکه در این زمینه متهم پس از طرح پرونده به مرجع قضایی مراجعه و با حکم و بازداشت موقت روانه زندان شد ، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و اخبار امنیت در پلیس 110 را گزارش دهند. مرکز اورژانس ..

48

دکمه بازگشت به بالا