حوادث

دستگیری صیادان غیرمجاز در مشگین‌شهر

آفتاب نیوز:

یوسف محمدی روز سه شنبه اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست ضمن گشت زنی و جلوگیری از شکار غیرقانونی و صید در این منطقه ، دستگیر و شروع به ماهیگیری برای دو صیاد متخلف که در حال صید در سد سبلان بودند بودند. .

وی گفت: این صیادان غیرمجاز در رودخانه قرهسسا و در سواحل سبلندام مشغول ماهیگیری بودند و سه شبکه ماهیگیری به طول 300 متر و یک سالک نت با 100 ماهی رودخانه کشف و ضبط شد. .

وی اظهار داشت: این دو صیاد غیرمجاز و بزهکار با تشکیل پرونده برای اقدام قانونی به سیستم قانونی تحویل داده شدند.

در زمان سال ، رئیس اداره حفاظت از محیط زیست مشگین شهر با اشاره به فصل تخم ریزی و تولید مثل انواع مختلف آب گفت: صید غیرقانونی یکی از مهمترین تهدیدات برای تنوع زیستی در آب است و بنابراین هرگونه صید ماهی ماهی رودخانه ای ممنوع است. “”

محمدی در مورد مقابله قاطع مسئولان یگان حفاظت محیط زیست و محیط بانان با متخلفین و متجاوزین محیط زیست خلاصه کرد و از مردم و دوستداران طبیعت خواست تا با تماس با شماره 1540 ، هرگونه پرونده و تخلف مشکوک را گزارش دهند.

سد سبلان در 40 کیلومتری شمال شرقی شهر مشگین شهر در رودخانه قرهسو واقع شده است و زیستگاه مناسبی برای انواع ماهیان رودخانه و آبزیان ، پرندگان آبی و یک پناهگاه امن برای پرندگان مهاجر است.

مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع شده است.

دکمه بازگشت به بالا