علمی و پزشکی

در صورت مشاهده علائم کرونا چه اقداماتی انجام دهیم؟

رایگان:

با اشاره به ادم کرونا ، دکتر مسعود شریفی گفت: “علائم کرونا در ابتدا شامل علائم غیر اختصاصی از جمله گلو درد ، گلو درد ، تب و لرز است و شایع ترین علائم شامل بدن درد ، سردرد ، علائم دستگاه گوارش شامل حالت تهوع و از بین رفتن طعم و بو است.”

وی ادامه داد: اگر فردی این علائم را در خود دید ، در اولین قدم باید از سایر اعضای خانواده جدا شود و به مراکز 16 ساعته خدمات بهداشتی در یزد که شامل مراکز باغی پور ، مرکز است ، مراجعه کند. نیکوپور ، مرکز و مرکز آزادشهر. ” امامشهر و مراکز منتخب در شهرها.

شریف افزود: اگر فردی بیماری زمینه ای مانند سرطان ، دیابت ، فشار خون بالا ، بیماری های قلبی عروقی یا فرد باردار نداشته باشد و زیر 65 سال باشد ، می تواند درمان علامتی از جمله تب ، مصرف مایعات و استراحت کنید ، اما در صورت داشتن علائم هشدار دهنده مانند تب طولانی مدت 38 یا بالاتر ، درد قفسه سینه ، تنگی نفس و سرفه های مکرر خشک حتماً به پزشک مراجعه کنید.

وی تاکید کرد: خدمات ارائه شده در مراکز 16 ساعته رایگان است و در صورت واجد شرایط بودن تست در این مراکز آزمایش رایگان است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان با هشدار به افرادی که تست PCR را انجام داده اند گفت: این افراد از زمان آزمایش تا زمان پاسخگویی بالاترین میزان آلودگی و بیشترین شیوع ویروس را دارند که یک تا سه مورد طول می کشد روز. آزمایش قرنطینه در خانه.

وی تأکید کرد: علاوه بر مراکز آزمایش 16 ساعته ، واحدهای دیگری مانند کلینیک امام علی (ع) و در برخی آزمایشگاه های خصوصی نیز آزمایش گلو و بینی را انجام می دهند. مربوط به دانشگاه است. ” علوم پزشکی ، 280 هزار دلار و در یک آزمایشگاه خصوصی 590 تا 600 هزار یورو.

به گزارش وب سایت یزد ، شریف در پایان تأکید کرد: افرادی که بیمار هستند و افرادی که احساس بیماری می کنند باید قرنطینه را در خانه شروع کنند ، به اندازه کافی استراحت کنند و مایعات بنوشند و از خوددرمانی خودداری کنند ، همانطور که برای خودشان است. و اطرافیانشان.

دکمه بازگشت به بالا