عمومی

دروس آموخته شده از بحران تاج



احساس همبستگی اجتماعی نمی تواند دوام زیادی داشته باشد. برای اثربخشی و نهادینه کردن آن در وهله اول ، باید ذهنیت مدیریت در این کشور تغییر اساسی یابد. همبستگی اجتماعی سیاستمداران را ملزم می کند که در عمل تلاش کنند تا اعتماد شکسته گروههای مختلف اجتماعی را در ساختار و قوانین بازیابی کنند. برای بهبود شکاف بین دولت و ملت. آنها واقعاً به حقوق خود احترام می گذارند و پایه ای مؤثر برای مشارکت مردم فراهم می کنند. مردم این را نه در خلاء و هم در تبلیغات بلکه در عمل و در تغییر سیاست ها می بینند و لمس می کنند.

به گزارش باراناخبر ، این روزنامه ایران وی نوشت: دیر یا زود ، بیماری عروق ویروس کرونا مانند هزاران بیماری ویروسی شایع در سرتاسر جهان از بین می رود ، اما از آنجا که این بیماری خطرناک عواقب زیادی در هنگام شیوع داشته است ، جهان پس از عروق ویروس کرونا نیز دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد. ،

اگرچه ما هنوز نمی دانیم که در بیشتر موارد عواقب و تغییراتی در پی خواهد داشت ، با اطمینان می توان گفت همه ابعاد اجتماعی-اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی نیز تغییر خواهند کرد و همچنین رابطه بین افراد در جامعه و سبک زندگی مردم. برخی جامعه شناسان و دست اندرکاران معتقدند که رفتار ، همدلی ، دلسوزی ، همبستگی و انسجام اجتماعی ممکن است نتیجه یک بحران تاجگذاری باشد. شما می خوانید:

دروس آموخته شده از بحران تاج

مردم این سرزمین از درد و رنج می دانند. تاریخچه اخیر ، با وجود زخمهای عظیم آن که به بدن عمومی ما وارد شده است ، به ایرانیان نیز احساس همدلی و اندوه را داده است. ما این موضوع را با روحیه میهمان نوازی و در انواع سنت ها و آیین های گرم اجتماعی و حمایتی می بینیم. بیماری ویروس کرونا قلب علی رغم تمام اندوه و رنج های آن ، که باید با صراحت ، عقلانیت و توسل به متخصصانی که کمترین آسیب های انسانی و اجتماعی و ملی دارند ، برطرف شود ، می تواند عواقب و پیامدهایی به همراه داشته باشد. باش مردم از این بحران چیزهای زیادی می آموزند. تجربه پیشرفته ممکن است افزایش درک ما از اصل اصلی سرنوشت اجتماعی باشد. چگونه سلامت و زندگی ما به هم پیوسته است. مانند ، وقتی یک عضو صدمه می زند ، هیچ ارگان دیگری باقی نمی ماند. امروز ، ما این مسئله را حتی در ورای مرزهای ملی خود در مقیاس جهانی تجربه می کنیم. این می تواند ایده همبستگی اجتماعی در نسل های ما را تقویت کند. مردم بسیار فاصله دارند و آماده هستند تا به یکدیگر ارزش دهند. نه تنها همسایگان ، همکاران ، دوستان ، آشنایان ، تمایل به ملاقات ، تعامل و همکاری نزدیک ، بلکه حتی این محله معنای محیط اطراف ، هموطنان شهر و هموطنان ما را به طور کلی احساس خواهد کرد.

ما می دانیم که اگرچه خیلی خوب می توانیم از طریق تلفن ، اسکایپ ، واتس اپ و شبکه های مجازی با همدیگر را ببینیم ، بنویسیم و صحبت کنیم ، اما عمیقاً دوست داریم و نیاز به همکاری و همکاری داریم بدون واسطه سازی فناوری. ما دوست داریم به شخصه از بیماران خود بازدید کنیم ، می خواهیم برای خانواده هایی که در این انتقام کبد محبوب خود را از دست داده اند تسلیت بگوییم. ما دوست داریم با هم جمع شویم ، بحث کنیم و راه هایی برای بهبود درد خود بیابیم و با هم کار کنیم تا رنجهای خود را کاهش دهیم و شادی های خود را به اشتراک بگذاریم

حس همبستگی اجتماعی ، اما این نمی تواند دوام زیادی داشته باشد. برای اثربخشی و نهادینه کردن آن در وهله اول ، باید ذهنیت مدیریت در این کشور تغییر اساسی یابد. همبستگی اجتماعی سیاستمداران را ملزم می کند که در عمل تلاش کنند تا اعتماد شکسته گروههای مختلف اجتماعی را در ساختار و قوانین بازیابی کنند. برای بهبود شکاف بین دولت و ملت. آنها واقعاً به حقوق خود احترام می گذارند و پایه ای مؤثر برای مشارکت مردم فراهم می کنند. مردم این را نه در خلاء و هم در تبلیغات بلکه در عمل و در تغییر سیاست ها می بینند و لمس می کنند.

ایران همیشه روحیه همبستگی با خونریزی و فاجعه ای که رخ داده ، داشته است ، اما بعد از فاجعه به ندرت قانونی و توسعه یافت. اما پس از مدتی استراحت می کند و گم می شود. یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت ساختاری و مدیریتی. عدم وجود چارچوب قانونی برای مشارکت آزاد گروههای اجتماعی و پتانسیلهای ذاتی خلاقانه آنها و همچنین ضعفهای ساختاری و قانونی در حمایت مؤثر و پایدار از سازمانهای دولتی ، مؤسسات مدنی و شهری و مناطق ، بدون شک مهمترین مانع همبستگی اجتماعی ما است. در عوض ، درسهایی که از اپیدمی گرفته شده است می تواند آن را حل کند.

انتهای پیام


همه محتوای سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا