اقتصادی

خودروسازان از موفقیت در کم‌تاثیر کردن تحریم‌ها می‌گویند

در پیامهای جداگانه به مناسبت روز ملی صنعت ، مدیران کل دو خودروساز اصلی درباره عدم تحریم صنایع کشور و حفظ تولید با تعیین صنعتگران کشور صحبت کردند.

به گزارش باراناخبر ، سید جواد سلیمان ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: صنایع کشور در دو سال گذشته پیچیده ترین دوره زندگی خود را تجربه کرده و در معرض بسیاری از محدودیت های اقتصادی و سیاسی بین المللی و داخلی قرار گرفته اند. وی اظهار داشت: با وجود همه این موارد به لطف اقدامات عاقلانه رهبر معظم انقلاب ، برنامه ریزی ها و تلاش های دولت و همچنین مدیریت وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، بخش های مهم و تأثیرگذار صنعتی کشور توانستند. مدیریت مشکلات و غلبه بر موانع مختلف. “

وی افزود: روند صنایع کشور در زمینه های مختلف در سال گذشته با استفاده از ظرفیت های مختلف داخلی و با تکیه بر مهارت ها و توانایی های موجود ، منجر به دستیابی به سوابق و موفقیت های بسیار خوبی در رونق تولید شد. قطع وابستگی به بازارهای خارجی ، جبران کاستی های واردات کشور با ایجاد داخلی ، کاهش چشمگیر ارزش تولید در کشور و از همه مهمتر دستیابی به یک اعتقاد شدید به اعتماد به نفس و بینایی. از جمله مهمترین اثرات و نتایج جنبش تولید کشور در دو سال گذشته بود.

بعد از رونق تولید ، ما به دنبال یک مرحله تولید هستیم

سلیمانی با تأکید بر اینکه با توجه به اینکه گروه سایپا سال گذشته علی رغم همه مشکلات ، موفق شده است در زمینه تولید خودرو و اقدامات تولیدی گروه خودروسازی سایپا ، یک حرکت عالی در جهت رونق و رونق ایجاد شده است. و محدودیت تولید سریع محصولات ، توزیع مداوم خودروهای مشتری ، نوآوری در زمینه طراحی و تولید محصولات جدید و از همه مهمتر تعمیق قطعات و تولید قطعات و محصولات سایپا که به بخشهای دانشمندان و شرکتها متکی هستند قطعات و صنعتگران و صنعتگران ایرانی در این دوره از قدمهای عالی سایپا بوده اند.

مدیران سایپا تأکید کردند: “ادامه این مسیر با قدمهای محکم و محکم ، دستیابی به اهداف بزرگی است که برای شکستن کامل تحریم ها و ایجاد محدودیت های ناکارآمد ایجاد شده است.”

صنعتگران در دوره تحریم ها شهرت این کشور را به خود اختصاص داده اند

فرشاد مقیمی ، مدیر کل گروه صنعتی ایران خودرو ، همچنین بر لزوم فعالان صنعت و معدن برای تغییر رویکرد خود در تولید صادرات محور ، ایجاد مکانیسم های تولید و نوسازی زیرساخت های مورد نیاز برای بهبود کیفیت محصولات سعی کنید خود را در بخش های مختلف معرفی کنید؛ وی گفت: صنعت اتومبیل سازی کشور که یکی از اهداف تحریم های بین المللی و همچنین سهل انگاری شرکای خارجی بوده است ، در یک بازه زمانی کوتاه باعث ایجاد مکث و کندتر تولید در صنعت خودروی کشور شد. اما جهادگران صنعت با خلاقیت و همکاری توانستند ضمن ارائه فرصتهای جدید ، کسب اعتبار و اعتبار برای تولید صنعتی کشور ، بر این موانع غلبه کنند و در تعامل با مراکز دانش و فناوری و همچنین بهره مندی از آن قرار بگیرند. از تخصص داخلی ارائه دستاوردها. با ارزش در این زمینه ، چشم انداز امیدوار و روشنی را برای صنعت کشور ترسیم کنید.

وی افزود: موفقیت در تولید داخلی تولید پله و پایه برای تولید محصولات صادرات محور است. اکنون که صنعت کشور در تولید داخلی به دستاوردهای ارزشمندی رسیده است ، ارزش دارد رویکرد را تغییر داده و هدفمند تولید صادرات محور ، ایجاد سازوکارهای تولید و نوسازی زیرساختهای لازم به منظور ارتقاء کیفیت محصولات در بخش های مختلف .

مدیر کل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: بدون شک چنین اقدامی مهم نیازمند حمایت جدی دولت به ویژه وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای رفع موانع تولید ، احیا و نوسازی واحدهای صنعتی با مشارکت است. تعامل بخش خصوصی ، نخبگان و دانشگاهیان. مراحل تولید به لطف این همکاری و پشتیبانی امکان پذیر خواهد بود. تلاشها در حوزه صنعت نیز باید تمام تلاش خود را برای توسعه تولید و توجه به تولید داخلی و تقویت آن و همچنین تولید قطعات وارداتی با تکیه بر قابلیت های کشور انجام دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا