خاطرات بامزه از شب‌های قدر

قدر از نماز شب. پس در خانه خدا بکوبیم. باز کردن. چند خاطره از شب تا به عنوان به زودی به عنوان استقبال با لبخند از روز به شب این را بسیار دوست دارم:
ده یازده ساله بودم. خدا رحمت برای پدر من در شب قدر در مسجد صاحبالزمان صد رکعت نماز در اسلام از اسرائیل به آواز خواندن. من پسر آقا من بود. مکبر شب او بود. یکی این است که نماز آن لازم نیست به عنوان خوانده شده آن را به او نیز صد رکعت. آن زمان برای من به این سوال اصلی پاسخ این است نه آنچه که به نظر می رسد از دست رفته آن است. دیگر از آن بسیار تند و طعم بود, تند, تند, الله اکبر و سام در قانون من فکر می کنم. اموزش آن بود.

هنگامی که شب معمولی مکبر دریافت کرده است. باز هم مثل شب Kadir تند و هماهنگ خواهم گفت. در وسط نماز پدر صدام را نه در شب است ؟ چشم غرهای شد رفتن به می گویند. نماز عشا حرکت خواهم گفت. یادش بخیر.

من از بهشهری هستم. فرد متوفی ” s مشکلات سلامتی. عموی شهیدم., حمل و نقل بود و در اوایل طلبگی شب رفت و یکی از روستاها در شمال قرآن سر گرفتن. “بلکدبه” در زبان شمال این به این معنی اجازه دهید آنها بود. نور خاموش شد. یک شمع روشن بود که یک مرد بود که قادر به کتاب دعا بازدید را.

نقل قول او فکر کرده بود ده بار گفت: بالحسن. بالحسین که یک مرد با نزدیک شدن باتری را به اطمینان حاصل شود که رشد. زبان مازنی گفت: “بلکدبه” این به این معنی اجازه شمع باقی بماند. من دیده ام مردم بعد بالحسین ده بار آنها می گویند بلکدبه. بلکدبه. آقا دایی چیزی به من نگفت چه که در کار بود. اما من فکر می کنم آن می گوید: در حال حاضر که آنها می گویند. اجازه دهید ما می گویند.هنگامی که آخرین این موضوع که خدا را ۱۵ او را سوگند فشار. خدا آن بلکدبه که صفا مردم عجین با اسلام است. مانند میآید.

شب قدر تا تقویم مهم نیست. مهم دلی که خدا است. یک سال ما در لبنان داشته باشد. حزب الله به تبعیت از ایران برای سه شب و آیهالله در اینترنت است که مرجع تقلید لبنان شد. سه شب دیگر اعلام شد. هر دو تلویزیون بودند. ۶ شب بود. یکی از محققان گفت: اوایلی که و و ترجمه و … پدر من شب که به خانه آمد و گفت: قرآن شصت و یک کردم. اکثر مردم در این سال با توجه به شش شب احیا بیمار بود بعله.
امشب دعا کنیم به او.

تصویر بالا: مرحوم پدرم و عموی شهیدم هاشمی نژاد و تصویر در پایین: من و پدرم

* منتشر شده در تلویزیون تلگرام نویسنده . ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

دکمه بازگشت به بالا