بین الملل

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین باراناخبر، منابع صهیونیستی، صبح امروز (دوشنبه)، از حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر دادند.

لحظاتی بعد از انتشار این گزارش، نیروهای «کتائب المقاومه الوطنیه» در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را اعلام کردند. در این بیانیه آمده است: «کتائب المقاومه الوطنیه (نیروهای شهید عمر القاسم) شاخه نظامی جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین مسئولیت حمله راکتی به شهرک‌های مجاور غزه را برعهده می‌گیرد. این حمله راکتی در پاسخ به تجاوزات فزاینده صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه انجام شده است.»

 

 

رسانه‌های فلسطینی، صبح امروز، پیش از این حمله گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک موضع مقاومت را در نوار غزه هدف قرار داده‌اند. همزمان با این حمله، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز دو نقطه دیدبانی مقاومت در نزدیکی «بیت حانون» و «خان یونس» را هدف قرار داد.

براساس گزارش‌های منتشرشده، این حمله تنها خسارات مادی در پی داشته و به دنبال آن هیچ نیرویی شهید یا مجروح نشده است.

 

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه

 

حمله نیروهای مقاومت مستقر در نوار غزه در حالی صورت گرفته است، که روز شنبه هفته جاری نیز به دنبال حمله راکتی  مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه، آژیرهای خطر در شهرک «ناحل عوز» به صدا درآمد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که سامانه گنبد آهنین یک موشک را که از غزه شلیک شده، رهگیری کرده است. سخنگوی ارتش صهیونیستی نیز ضمن تأیید این مسئله، گفت که علت به صدا درآمدن آژیرهای خطر شلیک موشک بوده است.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دکمه بازگشت به بالا