حوادث

حریق گسترده در ساختمانی مسکونی در «ازمیر» ترکیه

در ساعات اولیه بامداد امروز (جمعه) آتش سوزی گسترده ای در ساختمان مسکونی فولکارت واقع در ازمیر ترکیه رخ داد و به سرعت در سراسر ساختمان گسترش یافت.

به گزارش باراناخبر به نقل از “بی ان ان”، در پی وقوع این حریق ساکنان ساختمان مجبور به فرار شدند با این حال برخی از آن ها از بالکن های منازلشان به پایین پریدند تا در دام شعله های آتش نیفتند.

بر اساس گزارش ها، آتش سوزی از یکی از طبقات پایین ساختمان شروع شد و به سرعت به طبقات بالایی سرایت کرد همچنین آتش نشانان دقایقی پس از دریافت گزارش های اولیه در محل حادثه حاضر شدند اما شدت شعله های آتش، مهار حریق را برای آنها دشوار کرد. با وجود تلاش آن ها، آتش سوزی برای چندین ساعت ادامه داشت و خسارات زیادی نیز به ساختمان وارد شد.

شاهدان عینی گزارش دادند که ساکنان این ساختمان با حالتی آشفته در حال فرار از آتش سوزی و تخلیه ساختمان بودند. همچنین صدای شکستن شیشه و انفجار از داخل ساختمان با شعله ور شدن آتش شنیده می شد.

تحقیقات در مورد علت آتش سوزی که گمان می رود در یکی از طبقات پایین ساختمان شروع شده باشد، آغاز شده است. گزارش های اولیه حاکی از آن است که ممکن است این حادثه نتیجه یک خطای الکتریکی باشد.

ساختمان آپارتمان مسکونی فولکارت یک مجتمع محبوب در ازمیر ترکیه است و صدها خانواده را در خود جای داده است. میزان خسارات ناشی از این آتش سوزی هنوز در حال ارزیابی است اما احتمال می رود بسیاری از ساکنان بر اثر آتش سوزی بی خانمان شده باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا