ورزشی

جواهر رئال مادرید کیست؟ – باراناخبر

فقط یک بازیکن رئال مادرید می تواند در هر موقعیتی که زین الدین زیدان می خواهد بازی کند.

به گزارش باراناخبر و به نقل از آس ، فدریکو والورده یکی از چهره های اصلی رئال مادرید است. زین الدین زیدان این را به خوبی می داند و بهتر است بگوییم که او می داند چگونه از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

سرمربی رئال مادرید هافبک اروگوئه ای را اندکی قبل از موقعیت معمول خود مقابل سلتاویگو قرار داد. والورده علی رغم اینکه عادت داشت همیشه به عنوان هافبک بازی کند ، در پست جدید خود خوب عمل کرد. زیدان از بازیکن رئال مادرید به عنوان وینگر راست استفاده کرد.

والورده نشان داد که می تواند در هر موقعیتی که بخواهند بازی کند و از چنین موقعیت هایی نهایت استفاده را ببرد. زیدان از این مسئله راضی است ، نه تنها به دلیل پست هافبک اروگوئه ای ، بلکه او همیشه در هر جایی که بازی کند پاسخ می دهد. مربی فرانسوی نمی تواند چنین تقاضایی از همه داشته باشد.

فرم و عملکرد فده او را از سایر بازیکنان مانند مارکو آسنسیو و رودریگو بالاتر می اندازد. سرخپوشان می دانند که یک جواهر دارند و به بازیکن اجازه نمی دهند مادرید را ترک کند. در چنین شرایطی بایرن مونیخ می خواهد از هر راه ممکن والورده را به خدمت بگیرد تا از این بازیکن با استعداد در ترکیب خود استفاده کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا