عمومی

تیمی که از منتقدانش قوی‌تر است

تیمی که شاید راحت ترین تیم تاریخ فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی باشد، شاید مظلومتر باشد. تیمی که به نظر می رسد بعد از بازی باید پتانسیل و مهارت های خود را در کل بازی نشان دهد و به این نتیجه رسیده که کارشناس تلویزیونی اش صحبت از استفاده از بازی با سوریه به عنوان یک بازی تدارکاتی می کند!

به گزارش باراناخبر، تمرین سه وی نوشت: پیروزی مقابل سوریه در کنار عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی، رسیدن به جام جهانی 2022 را آسان کرد. در یک روز خوب برای دانش آموزان اسکوچیچ، سه بسته برنده شوید. شاید مهم ترین تغییر و بهبود عملکرد شاگردان اسکوچیچ در دیدار مقابل سوریه نسبت به دیدارهای قبلی، سرعت در انتقال توپ از دفاع به حمله و به طور کلی شتاب بازی بود. تیمی بهتر از همیشه با یک بازی شناور؛ انگار داشت هندبال بازی می کرد! همه جلو رفتند و سریع برگشتند.

1. گل اول ایران را باید حاصل همین اتفاق خوب در ساختار بازی ایران نسبت به دیدارهای قبلی دانست. بازی دفاع از پاس هنری کنعانی تا امیری و امیری پاس دقیق در بند کفش سردار و هنر سردار در کنترل و پیشبرد توپ و ضربه نهایی در بهترین زمان و قبل از قطع توپ توسط مدافع.

2. بازی با پای امیر عابدزاده در سطح بسیار بالایی قرار دارد. عابدزاده با انتخاب درست توپ های بلند را پیوسته به مقصد رساند. در فوتبال امروزی، بازی پا برای دروازه بان ها بسیار مهم است و عابدزاده با استفاده از این توانایی نقش مهمی در تسریع بازی تیم ملی ایفا کرد. زمانی که تیم برای بازگرداندن توپ به حریف مجبور به صرف زمان بر روی توپ های بلند توسط دروازه بان نباشد، پارامتر مهمی در سرعت بازی تیمی دارد.

3. محمد حسین کنعانی زادگان به پخته ترین شکل بازی خود دست یافته است. زمان در پرش های او باعث شد که مدام به سر مهاجم بلند قدتری مثل سوما ضربه بزند. در عین حال، انتقال های مفید را به خوبی و حتی تحت فشار می دهد. پاس او به وحید امیری که منجر به گل اول ایران شد اوج هنر او بود.

4. برای اولین بار در مسابقات مقدماتی جام جهانی برای اسکوچیچ، چهار بازیکن چپ دست در ترکیب اصلی بازی کردند. مهم این است که هر وقت یک بازیکن چپ دست در پست جناح چپ باشد، تیم ملی بهتر بازی کرده است. حضور حاجسفی چاپا و امیر باعث شکل گیری مثلث های ترکیبی بین این دو و سردار آزمون شد و همین امر نقش مهمی در انتقال سریع توپ داشت.

5. اسکوچیچ شاید متوجه شده باشد که وحید امیری چقدر می تواند مهارت های تیمش را در فاز حمله افزایش دهد. اگرچه استفاده از امیر در دفاع چپ بیشتر به دلیل حضور ستارگانی چون جهانبخش، طارمی و قلی زاده در آن پست است، اما وحید امیر در دو بازی اخیر نشان داده است که می تواند محور تعادل تاکتیکی ملی پوشان باشد. تیم مقابل زمین

6. هنر سعید عزت الله در چرخش و ارسال پاس های مورب بلند یکی از عوامل تسریع بازی تیم ملی و عبور سریعتر توپ از دفاع به حمله است. این در حالی است که نوراللهی و عزت اللهی اکنون بیش از گذشته به وظایف تاکتیکی خود واقف هستند. نوراللهی ارزانتر است و رسیدن به پستی تاکتیکی مانند آنچه در فصل گذشته به پرسپولیس پیشنهاد داده بود، قدرت ملی پوشان را در فاز هجومی افزایش داده است.

7. اصرار اسکوچیچ برای استفاده از ترکیب ثابت، حتی زمانی که تیم ملی نتوانست یک بازی تدارکاتی را برگزار کند، بالاخره محقق شد و حالا بازیکنان به درک متقابلی از تاکتیک رسیده‌اند و این باعث شده تا به خوبی یکدیگر را پوشش دهند. . و بهتر. جلوی هم حرکت کنید. البته این تیم در صورت وجود فرصت بیشتر برای بازی در کنار هم و انجام مسابقات بیشتر به سطح کیفی بازی بالاتری دست خواهد یافت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا