عمومی

واکنش سانیول به شایعه حضور در تیم ملی ایران

واکنش سانیول به سروصدا در مورد عضویت در تیم ملی ایران

ویلی سانیول ، بازیکن و دستیار پیشین بایرن مونیخ ، شایعات مربوط به وی را با اقدام برای پیوستن به تیم ملی فوتبال رد کرده است.

به گزارش باراناخبر ، اخبار همشهری paparazzi لامین درام ، مدیر برنامه سانلی ، در پیام جداگانه ای به همشهری با نقل از ستاره سابق تیم ملی فرانسه نوشت: “من هرگونه تماس با فدراسیون فوتبال ایران را به شدت انکار می کنم.” “این شایعات پس از مصاحبه خوب با یک برنامه تلویزیونی از یک منبع در آلمان و یک رسانه فرانسوی بی اساس است.”
به نظر می رسد مرجع سانیول به گفتگوی هفته گذشته با برنامه تلویزیونی فوتبال 120 ، پنجشنبه از شب های ورزشی پخش می شود.
وب سایت فرانسوی زبان در بیانیه ای گفت: “سانول در آستانه بازگشت به فوتبال است.” طبق اطلاعاتی که ما دریافت کردیم ، بازیکن سابق بایرن مونیخ با فدراسیون فوتبال ایران تماس گرفته است. “ویلی سانیول ، که در ایران نیز بسیار مورد قبول است ، می تواند سرپرست تیم سوم رده بندی فیفا باشد ، به رهبری دراگ اسکوچیچ.” سخنگوی فدراسیون فوتبال نیز روز گذشته شایعات تغییر مربی تیم ملی را تکذیب کرد. وی در وب سایت این فدراسیون گفت: “هیچ مذاکراتی بین فدراسیون فوتبال ایران و ویلی سانیول انجام نشده است.” “تیم ملی زیر نظر دراگان اسکوچیچ ادامه خواهد داد.”
سانولی که تاکنون 58 بازی ملی برای فرانسه انجام داده است ، پنج قهرمانی در بوندس لیگا و چهار بازی حذف کننده آلمان با بایرن مونیخ به دست آورده است. او یک بار در فصل 2001-2000 یک بار با این تیم یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا